Nick:  
Pass:    
RegisterHelpMember ListView New PostsView Today's Posts


4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT



03-28-2011, 06:11 PM
Post: #1
4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
Masalah pancutan pramatang (premature ejaculation) merupakan masalah yang sangat biasa bagi lelaki. Berikut antara beberapa sebab mengapa pancutan pramatang terjadi.

1- Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

2- Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

3- Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal kesemua bahagian seksual anda daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

4- Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Possibly Related Threads...
5 Alasan Mengapa Perempuan Tidak Suka Tidur Setelah Bersetubuh.
Saya Tidak Pernah Berasa Puas Dalam Hubungan Sebab Suami Terlalu Cepat Ejakulasi.
Bahagian Tubuh Lelaki Yang Menghairahkan Wanita.
Zakar Lelaki Timur Bukanlah Kecil.
11 Rahsia Wanita Yang Lelaki Tidak Perlu Rasa Pelik Untuk Dilakukan.
Empat(4) Cara Wanita Goda Lelaki.
Antara Objek Yg Di Sumbat Dlm Alat Kelamin Lelaki.(15 gambar).
Ketahui Sebab Lelaki Cepat Pancut Di Ranjang - 'lawan Arus' Membantu (?) Ekekeke...
Khasiat Dan Manfaat Air Mani Lelaki Untuk Wanita.
Teknik Urut Alat Sulit Bagi Lelaki.
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-28-2011, 06:30 PM
Post: #2
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
ooooooooo baru tau.

Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Online
Visit this user's websiteFind all posts by this user
Quote this message in a reply
03-28-2011, 07:02 PM
Post: #3
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
Sebenarnya mmg ada petua untuk mengatasi masalah tewas sebelum melawan ni iaitu :

1. Mengetuk Pintu
Cucuk tiga kali di bibir faraj atau labia majora sebelah kiri faraj isteri dan membaca “Ya Rahiim” sebanyak tiga kali. Ulang dengan sebelah kanan pula dua kali dengan bacaan yang sama.

2. Melagakan Biji Zakar (bukan buah zakar tau... kang senak pulak)
Tekan biji zakar tu supaya kena pada biji purana (chewah bhs seni) , ulangi 3 kali, kemudian anda baca doa berjimak.

3. Zikir Kemasukan
Bila berjumpa makam lazat buat kali pertama tu, masukkan zakar anda hingga habis, sambil berzikir “ya Rahman”.

4. Tusukan Bersongket
Untuk melambatkan keluar mani dan lebih mendatangkan kelazatan isteri, maka anda tekankan batang zakar anda ke Biji Purana isteri apabila anda berdayung.... tusuk zakar dalam tempo perlahan tetapi ditarik zakar anda dengan laju. Ini menolong mempercepatkan isteri inzal dan melambatkan anda dari inzal... cara ini kadangkala dinamakan Hayun Petai. Lakukanlah dengan sebaik-baiknya, ia banyak memberi faedah kepada anda.

kpd bakal2 suami selamat mencuba dan kpd suami pula selamat beramal Wink:cool:
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-28-2011, 07:15 PM
Post: #4
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
org bujang????????????????????

Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Online
Visit this user's websiteFind all posts by this user
Quote this message in a reply
03-28-2011, 09:12 PM
Post: #5
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
panjang checklist tu gelak gelak Kena buat flowchart A3 size tempek kat dinding kot gelak gelak
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-28-2011, 09:18 PM
Post: #6
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
hehehe..
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-28-2011, 09:57 PM
Post: #7
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
:erk; rumit jgk ni
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 10:58 AM (This post was last modified: 03-29-2011 11:01 AM by flyangler.)
Post: #8
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
macam pening je nampak korang ni... ye la berzikir ni bukan keje senang tapi korang jangan bimbang ada lagi satu jalan penyelesaian bagi yg pancutan pramatang ni.

[Image: JS3145-Tahan%20Lama.jpg]


power brutal 31 ni juga salah satu jalan ikhtiar bagi korang yg bermasalah sedemikian... cuma disapu sedikit aje di sekeliling takuk kepala zakar terutama di bwh urat ekor pari sbb di situ la tempat yg paling sensitive.

jangan taruh banyak2 atau dilumur seluruh kepala zakar tu... kang langsung tak pancut terus Big Grin
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 01:05 PM
Post: #9
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
(03-29-2011 10:58 AM)flyangler Wrote:  macam pening je nampak korang ni... ye la berzikir ni bukan keje senang tapi korang jangan bimbang ada lagi satu jalan penyelesaian bagi yg pancutan pramatang ni.

[img]-produk/JS3145-Tahan%20Lama.jpg[/img]

power brutal 31 ni juga salah satu jalan ikhtiar bagi korang yg bermasalah sedemikian... cuma disapu sedikit aje di sekeliling takuk kepala zakar terutama di bwh urat ekor pari sbb di situ la tempat yg paling sensitive.

jangan taruh banyak2 atau dilumur seluruh kepala zakar tu... kang langsung tak pancut terus Big Grin

bro.. ubat ni ada bau x? n if amal sllu ada effect ke pada zakar?
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 01:17 PM (This post was last modified: 03-29-2011 01:18 PM by flyangler.)
Post: #10
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
(03-29-2011 01:05 PM)faridasyraf7 Wrote:  bro.. ubat ni ada bau x? n if amal sllu ada effect ke pada zakar?

apa yg abg fly tau baunya spt bau minyak kelapa sbb bahan asasnya adalah minyak kelapa dara... abg fly sendiri pun amat jarang menggunakannya tapi abg selalu bertanya pada mereka2 yg kerap menggunakan ubat ini dan setakat hari ini belum ada kesan sampingan yg berlaku. Kaedah menyapu ubat tahan lama ni sebenarnya suatu jalan yg terakhir tapi ada banyak lagi cara utk bertahan lama dgn keupayaaan daya kita sendiri tanpa mengguna sebarang ubat atau alat... ada satu lagi cara iaitu senaman kegel.
Amal Senaman Kegel (Senaman Kemutan)

Senaman adalah untuk kecergasan tubuh badan, baik lelaki mahu pun perempuan. Apabila kita melakukan senaman, otot kita bergerak cergas dan membina protin dalam otot berkenaan.Gerakkan otot melancarkan darah dan meningkatkan degupan jantung serta pernafasan selain membebaskan kimia seperti beta endorfin untuk memberi kesegaran.

Senaman juga dapat membantu memantapkan otot yang menjadi benteng anggota sulit lelaki dan perempuan seperti senaman Kegel atau senaman kemutan.Senaman kemutan membabitkan gerakan mencengkam otot pembukaan lubang najis dan lubang kencing atau mencengkam otot lantai pelvis, seolah-olah mahu menahan kencing atau tahan membuang air besar dan ia dilakukan secara serentak.

Senaman ini jarang dilakukan secara sengaja dan jika dilakukan, biasanya dalam keadaan tertentu seperti menahan kencing apabila tandas penuh.Jadi jika senaman kemutan ini dilakukan oleh mana-mana individu, baik lelaki atau perempuan, perasaan kurang selesa akan berlaku.Lelaki akan terasa lubang najis tersempal dan jika buang air besar rasa sembelit. Jika ada buasir, akan jadi ketara dan menyakitkan!

Untuk wanita pula jika senaman kemutan itu dilakukan, dia akan rasa terangsang, lebih lagi jika kedua-dua paha itu dirapatkan. Jika paha direnggangkan sedikit mungkin perasaan terangsang itu kurang.

Cara melakukan senaman kemut ini untuk lelaki ialah seperti berikut, rapatkan kedua-dua paha dan mencengkam lubang najis dan lubang kencing sekali gus dengan padat dan tahan nafas seketika antara tiga hingga lima saat, legakan kemutan dan ulangi sehingga 10 kali.Lakukannya lima kali sehari dan setiap kali cengkam 10 kali. Ketika melakukan senaman kemut, lelaki itu perlu dalam keadaan selesa iaitu sudah buang air besar dan kecil, baru lakukannya.Amalan mengemut ini mempunyai khasiatnya tersendiri.

Bagi lelaki, kemutan dapat membina otot benteng pangkal zakar yang mana jika zakar erek, mengemut dapat memadatkan pangkal zakar dan menolak serta memerah darah hala ke depan dan menjadikan penghujung zakar lebih padat dan kembang, seolah-olah zakar kelihatan besar bahagian depan!Untuk wanita, amalan kemutan dapat melangsingkan corong faraj yang lega dan menyempitkan pembukaan faraj yang renggang itu.

Dengan corong faraj yang sempit dan kemas, angin tidak mudah masuk ketika wanita bergerak dan hubungan kelamin tidak akan berbunyi seperti angin keluar-masuk!Amalan mengemut dapat membantu melangsingkan otot kemutan dan membantu mengintimkan hubungan silaturrahim dengan pasangan. Hubungan seksual menjadi lebih seronok dan lebih memberangsangkan.

Senaman kemutan tidak akan dapat membina zakar menjadi panjang atau besar seperti mana yang dipaparkan oleh maklumat dalam internet yang menjual kaedah membesarkan zakar dengan cara senaman kemutan yang kononnya amalan orang Arab.Bagaimanapun, senaman kemut dapat memberi tenaga dan kekuatan kepada ereksi dan ketika zakar yang erek itu dikemutkan ketika melakukan penetrasi faraj, maka mudah untuk menyalurkan ereksi dalam faraj dan mudah untuk bergerak lancar jika gerakkan zakar dilakukan dalam keadaan kemut.

Malahan mengemut ketika erek dapat mengekalkan ereksi dan dapat bergerak dan mengubah posisi dan merendahkan kemungkinan darah tercicir keluar daripada otot zakar.Jika gerakkan zakar dilakukan dalam faraj dengan lelaki itu mengemut, pasangan akan dapat rasa nikmat yang lebih dan mudah mencapai klimaks.

Gerakkan zakar dapat dikawal apabila gerakkan zakar dilakukan dalam keadaan berkemut. Jadi amalan kemut dan melakukan senaman kemut dapat menjaga kekuatan ereksi.

Dr Ismail Tambi
Pakar Kesihatan Reproduktif dan Seksual
Pakar Sakit Tuan
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 01:22 PM
Post: #11
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
(03-29-2011 01:17 PM)flyangler Wrote:  apa yg abg fly tau baunya spt bau minyak kelapa sbb bahan asasnya adalah minyak kelapa dara... abg fly sendiri pun amat jarang menggunakannya tapi abg selalu bertanya pada mereka2 yg kerap menggunakan ubat ini dan setakat hari ini belum ada kesan sampingan yg berlaku. Kaedah menyapu ubat tahan lama ni sebenarnya suatu jalan yg terakhir tapi ada banyak lagi cara utk bertahan lama dgn keupayaaan daya kita sendiri tanpa mengguna sebarang ubat atau alat... ada satu lagi cara iaitu senaman kegel.
Amal Senaman Kegel (Senaman Kemutan)

Senaman adalah untuk kecergasan tubuh badan, baik lelaki mahu pun perempuan. Apabila kita melakukan senaman, otot kita bergerak cergas dan membina protin dalam otot berkenaan.Gerakkan otot melancarkan darah dan meningkatkan degupan jantung serta pernafasan selain membebaskan kimia seperti beta endorfin untuk memberi kesegaran.

Senaman juga dapat membantu memantapkan otot yang menjadi benteng anggota sulit lelaki dan perempuan seperti senaman Kegel atau senaman kemutan.Senaman kemutan membabitkan gerakan mencengkam otot pembukaan lubang najis dan lubang kencing atau mencengkam otot lantai pelvis, seolah-olah mahu menahan kencing atau tahan membuang air besar dan ia dilakukan secara serentak.

Senaman ini jarang dilakukan secara sengaja dan jika dilakukan, biasanya dalam keadaan tertentu seperti menahan kencing apabila tandas penuh.Jadi jika senaman kemutan ini dilakukan oleh mana-mana individu, baik lelaki atau perempuan, perasaan kurang selesa akan berlaku.Lelaki akan terasa lubang najis tersempal dan jika buang air besar rasa sembelit. Jika ada buasir, akan jadi ketara dan menyakitkan!

Untuk wanita pula jika senaman kemutan itu dilakukan, dia akan rasa terangsang, lebih lagi jika kedua-dua paha itu dirapatkan. Jika paha direnggangkan sedikit mungkin perasaan terangsang itu kurang.

Cara melakukan senaman kemut ini untuk lelaki ialah seperti berikut, rapatkan kedua-dua paha dan mencengkam lubang najis dan lubang kencing sekali gus dengan padat dan tahan nafas seketika antara tiga hingga lima saat, legakan kemutan dan ulangi sehingga 10 kali.Lakukannya lima kali sehari dan setiap kali cengkam 10 kali. Ketika melakukan senaman kemut, lelaki itu perlu dalam keadaan selesa iaitu sudah buang air besar dan kecil, baru lakukannya.Amalan mengemut ini mempunyai khasiatnya tersendiri.

Bagi lelaki, kemutan dapat membina otot benteng pangkal zakar yang mana jika zakar erek, mengemut dapat memadatkan pangkal zakar dan menolak serta memerah darah hala ke depan dan menjadikan penghujung zakar lebih padat dan kembang, seolah-olah zakar kelihatan besar bahagian depan!Untuk wanita, amalan kemutan dapat melangsingkan corong faraj yang lega dan menyempitkan pembukaan faraj yang renggang itu.

Dengan corong faraj yang sempit dan kemas, angin tidak mudah masuk ketika wanita bergerak dan hubungan kelamin tidak akan berbunyi seperti angin keluar-masuk!Amalan mengemut dapat membantu melangsingkan otot kemutan dan membantu mengintimkan hubungan silaturrahim dengan pasangan. Hubungan seksual menjadi lebih seronok dan lebih memberangsangkan.

Senaman kemutan tidak akan dapat membina zakar menjadi panjang atau besar seperti mana yang dipaparkan oleh maklumat dalam internet yang menjual kaedah membesarkan zakar dengan cara senaman kemutan yang kononnya amalan orang Arab.Bagaimanapun, senaman kemut dapat memberi tenaga dan kekuatan kepada ereksi dan ketika zakar yang erek itu dikemutkan ketika melakukan penetrasi faraj, maka mudah untuk menyalurkan ereksi dalam faraj dan mudah untuk bergerak lancar jika gerakkan zakar dilakukan dalam keadaan kemut.

Malahan mengemut ketika erek dapat mengekalkan ereksi dan dapat bergerak dan mengubah posisi dan merendahkan kemungkinan darah tercicir keluar daripada otot zakar.Jika gerakkan zakar dilakukan dalam faraj dengan lelaki itu mengemut, pasangan akan dapat rasa nikmat yang lebih dan mudah mencapai klimaks.

Gerakkan zakar dapat dikawal apabila gerakkan zakar dilakukan dalam keadaan berkemut. Jadi amalan kemut dan melakukan senaman kemut dapat menjaga kekuatan ereksi.

Dr Ismail Tambi
Pakar Kesihatan Reproduktif dan Seksual
Pakar Sakit Tuan

ok master.. tq.. he.. snmn ni sy ada amalkn.. cma kbrksnn 2 xtaulh.. tp 2lh, nk kna cri mcm2 cra utk bnda ni.. tq ye
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 01:48 PM
Post: #12
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
Wah...abg fly...tq sgt2 dgn info yg begitu bermakne Smile .
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 02:02 PM
Post: #13
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
satu lagi dengan daya kemutan yg baik pada otot pangkal zakar juga dapat mengawal ejakulasi pramatang krn daya otot zakar yg baik dapat mengepam darah sehingga ke hujung zakar dengan lebih lancar... oleh itu di bahagian bawah kepala zakar dapat menahan rasa ngilu yg bersangatan kerana darah yg di pam ke hujung zakar menjadikan kepala zakar semakin membengkak dan terasa sedikit kebas... maka perasaan ngilu tersebut dapat dikawal dan disertakan dengan beberapa teknik tusukkan ketika berjimak..

insyaALLAH berhasil.... Wink
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 02:42 PM
Post: #14
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
perghhhhhhh.............
semalam bercerita, arini terus bukak thread....
terbaik abam fly....

"hargailah rezeki yg diperolehi walaupun hanya sebesar zarah,
kerana padanya terdapat berkat yg xdapat kita lihat..."
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-29-2011, 02:57 PM
Post: #15
RE: 4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT >> wangolds.com
benda baik kena la disampai2kan... apatah lagi yg telah rasa nikmat kebahagiaan rmhtgga ni...

rumah ku syurga ku.... :cool:
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

[-]
Facebook Comments 



Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
replies: 21 and views: 19143
4 PUNCA MENGAPA LELAKI CEPAT PANCUT
flyangler
2216










Powered By MyBB, © 2002-2014 MyBB Group. Form Contact Us RSS Syndication
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on wangolds.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of wangolds.com or it's owner. wangolds does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE

Online Users
There are currently 104 online users.
» 1 Member(s) | 103 Guest(s)
astrowan

GREATEST BROKER FX 2014