Cerita Malam Pertama Bersama Anak Dara!!

Offline
01-23-2013, 12:37 AM,
#1
Heart 
Sepasang pengantin baru sedang bersiap-siap untuk menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata,"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang malam pertama. Boleh abang terangkan dulu sebelum kita melakukannya?
"Ohh, itu senang sangat! Kita ni anggap jer macam penjara. Yang ayang 'punya' tu selnya dan yang abang 'punya' adalah penjahatnya. Kat penjara, penjahat kan ke harus dimasukkan ke dalam sel.”. Terang pengantin lelaki sambil tersengih-sengih.

Lalu mereka pun mulai bercumbu-cumbu mengharungi lautan asmara...

Ketika semuanya sudah selesai, si pengantin lelaki terbaring kepenatan lalu cuba untuk memejamkan mata. Tiba-tiba si pengantin perempuan berkata, "Bang, 'penjahatnya' terlepas."

Mendengarkan itu, pengantin lelaki pun mulai memasukkan 'penjahatnya' sekali lagi.

Rupa-rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama kali dirasakannya. Setiap kali selesai, dia mengatakan bahawa penjahatnya lepas atau melarikan diri keluar dari 'selnya'.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata,"Yang, 'penjahat' yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup!
gelakgelakgelak

Possibly Related Threads...
kegunaan jari tengah dari sudut malam pertama...ekekekkeke
Kisah Kelakar - Kisah Malam Pertama Yang Malang
Asmara Orang Tua Di Malam Jumaat
kartun:sapa suruh tayang kat anak hancurkan maruah aku
iklan speaker dan anak patung beraksi apa????
kantoi !! anak report tok nampak mak dan bapak.......
cerita lawak lucas nogori 9
[kartun]penipuan melamar, terbongkar malam pertama...anu keciq......wakakakka
confuse tatoo badan malam pertama...heehehe
kesian kisah anak mengandung luar nikah


Attached Files Image(s)
   
xgbnfvb x



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 0 <<>> Dilihat: 5420
Cerita Malam Pertama Bersama Anak Dara!!
Ebook
66396
Forum Jump: