Demi Minyak Pengasih, 25 Anak Muda Sanggup Diliwat Dukun

Offline
01-05-2018, 01:57 AM,
#1
resim
resim

INDONESIA - Seorang dukun di Jakarta ditahan polis setelah didakwa meliwat kira-kira 25 anak muda yang meminta bantuannya.

Kisah pelik WS alias Babeh ini bermula selepas dia dikatakan mampu membekalkan minyak pengasih, yang menyebabkan ramai anak muda, khususnya lelaki, datang bertemu dengannya untuk meminta minyak pengasih itu.

Namun ada syarat-syarat tertentu yang perlu dipatuhi, antaranya pemberian sejumlah wang. 

"Mereka yang gagal menyediakan wang berkenaan, akan diberi pilihan sama ada mahu 'disumpah si.al selama 60 hari atau diliwat'.

"Mangsa akan diminta untuk membayar sejumlah wang. Jika gagal memberikan wang, suspek akan meliwat mangsa, tetapi jika mangsa masih enggan, suspek akan mengugut mangsa akan disumpah selama 60 hari.

"Kebanyakan mangsa masih muda, jadi apabila diugut, mereka takut," kata jurucakap polis, M. Sabilul Alif.

Menurut laporan media tempatan, bukan sahaja diliwat, mereka yang terbabit juga akan disuruh menelan bola logam kecil, yang didakwa sebagai salah satu ritual wajib jika mahukan minyak pengasih itu berkesan.

Babeh yang tinggal bersendirian kerana isterinya bekerja di Malaysia, dikatakan mereka-reka cerita tentang minyak pengasih itu yang mempopularkan perkhidmatannya sebagai dukun kampung. - Awani

====

Babeh Sodomi 25 Anak di Tangerang karena Istri Kerja di Malaysia

Tangerang. Polisi menangkap WS alias Babeh yang menyodomi 25 anak di Kabupaten Tangerang. Tersangka melakukan perburuan tersebut karena ingin melampiaskan nafsunya lantaran istrinya berada di Malaysia.

"Iya (karena istri di Malaysia). Karena ingin melampiaskan nafsu seks nya," kata Kapolresta Tangerang, Kombes Sabilul Alif saat dimintai konfirmasi, Kamis (4/1/2017).

Sabilul menyebut, istri tersangka berada di Malaysia karena berprofesi sebagai TKW sejak awal 2017. Setelah 3 bulan hidup sendirian, tersangka melakukan perburuan bejatnya.

"Peristiwa itu berawal di Kampung Sakem, Desa Tamiang pada bulan April 2017. Saat itu, istri tersangka sudah 3 bulan menjadi TKW di Malaysia," ungkapnya.

Diberitakan sebelumnya, Babeh ditangkap setelah salah seorang korban bercerita kepada orang tuanya. Setelah diselidiki, korban Babeh berusia antara 10-15 tahun.

Selain menangkap tersangka, polisi juga menyita barang bukti berupa 1 kaos lengan pendek, 1 celana pendek warna biru ungu, dan telepon genggam. Tersangka dijerat Pasal 82 Undang-Undang Nomor 35 tahun 2014 tentang Perlindungan Anak dengan ancaman hukuman penjara paling lama 15 tahun.

TKW - tenaga kerja wanita

http://www.medanbisnisdaily.com/news/online/read/2018/01/04/19692/babeh_sodomi_25_anak_di_tangerang_karena_istri_kerja_di_malaysia/

Possibly Related Threads...
Ibu Hanya Biarkan Teman Lelaki Liwat 2 Anak Perempuan Di Setapak
Anak Saudara Ditahan Liwat Pakcik Sendiri Di Terengganu
Bapa Didakwa Hari Ini Kerana Liwat Anak Sendiri
Paksa Anak Telan Pil Cegah Hamil Sebelum Perkosa, Bapa Dipenjara 80 Tahun
Janda Anak 3 Raih Rm7,000 Sebulan Jual Tubuh Di Wechat
Pemuda Dipenjara 10 Tahun Perkosa Kekasih Sendiri Hingga Lahirkan Anak
Pakcik Didakwa 564 Kali Sumbang Mahram Dengan Anak Saudara Sendiri
Pakcik Tua Ditahan Perkosa Anak Saudara Sendiri Dalam Kereta
Sudah Beristeri Dua, Lelaki Tetap Pilih Perkosa, Cabul Anak Tiri
Lelaki Didakwa Rangsang Anak Tiri Yang Dilakukan 17 Tahun Lalu



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 0 <<>> Dilihat: 146
Demi Minyak Pengasih, 25 Anak Muda Sanggup Diliwat Dukun
sukawg
114918
Forum Jump: