Ego Ring | Atasi Ejakulasi Pramatang | Tegang Maksimum

Offline
05-20-2013, 04:07 PM,
#1
[color="Blue"][center]Ego Ring | Atasi Ejakulasi Pramatang | Tegang Maksimum

Ego Ring merupakan alatan yang dipakai sewaktu zakar sedang menegang dan mampu membantu lelaki mengawal pancutan pra-matang.
Percaya atau tidak pancutan pra matang atau “cepat pancut” merupakan satu masalah besar dalam hubungan seksual suami isteri.
Tidak mahukah anda melihat isteri anda tersenyum kepuasan dan meminta seround lagi atas kehebatan anda diranjang?
Harga diatas adalah untuk 1 unit ego ring.
resim

Kelebihan Ego Ring

Ego Ring membantu mengatasi masalah ejakulasi pra-matang (tahan lama).
Ego Ring memastikan anda mengekalkan ketegangan yang maksimum.
Ego Ring membantu zakar anda kekal padat, keras dan mantap walaupun dah pancut berkali-kali.
Ego Ring memberikan isteri kepuasan dengan klimaks lebih cepat dan berulang kali.
Ego Ring membantu meransang clitoris wanita melalui sentuhan dengan 5“lekuk istimewa”
Ego Ring 100% selamat dan tiada kesan sampingan.
Ego Ring selamat untuk digunakan bersama kondom dan boleh dipakai berulang kali setelah dibasuh.

Cara Guna
Buka dan pakai Ego Ring dipangkal kemaluan ketika tegang sebelum melakukan hubungan seks. Jika ingin menggunakan kondom, pastikan sarungkan kondom dahulu, kemudian baru Ego Ring dipakai. Pastikan Ego Ring betul-betul dipakai dipangkal zakar untuk kesan maksimum. Perhatian! Tidak digalakkan memakainya lebih 30 minit untuk satu sesi.

[color="Red"]INFO LANJUT SILA KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/
[/color]
[color="DarkRed"]CARA TEMPAHAN SILA KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/tempahan.html
[/color]

[color="Navy"]BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )[/color]

[color="Teal"]CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang,jenis barang ,kesesuaian masa,stok dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD bila-bila masa sahaja.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang sekiranya ada temujanji cod pada hari tertentu )[/color]

[color="Red"]Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim[/color]


[color="DarkRed"]Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim

1. Bankin RM25.00 ke Akaun :[color="Red"]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN
[/color]
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :EGR [/color]
[/color][/center][/CENTER][/FONT][/COLOR]

Possibly Related Threads...
Gambir Gold Spray | 100% Herba | Tahan Lama | Kepuasan Klimaks Maksimum
Energy Power Ring | Cincin Tahan Lama - Ubat-ubat Kuat Store
Kanda Serum | Cegah Ejakulasi Awal | Tambah Saiz | Tingkat Tenaga Sesksua
Sabun Adam's – Tahan Lama Ejakulasi
Stud 100 Spray Ejakulasi - Www.kedaikuat.com
Energy Power Ring Teknologi Nano Korea
Cincin Zakar Suami Ego Ring Bantu Tahan Lama
Minilove Men Delay Spray | Spray Elak Pancutan Pramatang
Procomil Spray | Delay Spray | Atasi Pancutan Pramatang | Lebih Nikmat Seksual
Bds Super Gel | Untuk Super Tahan Lama | Atasi Cepat Klimaks | Lebih Nikmat
Offline
12-18-2013, 05:32 PM,
#2
[center]Semenax Pills Penambah Air Mani Dan Pancutan Klimaks Maksima | COD + OFFER
resim
Semenax adalah produk kesihatan berasaskan herba khusus untuk lelaki yang ingin menambah sperma a.k.a air mani secara semulajadi. Dengan kandungan herba-herba yang memang telah dikenali sejak zaman berzaman bagus untuk kesihatan zakar lelaki, Semenax adalah jawapan buat anda.
Khasiat Semenax

* Air mani lebih banyak setiap kali anda pancut a.k.a klimaks.
* Air mani lebih berkualiti.
* Rasai ketegangan zakar yang lebih hebat, mantap dan bertenaga.
* Jadi jantan hebat dengan pancutan yang lebih deras.


Secara umumnya Semenax merupakan produk herba yang patut anda ambil jika anda ingin membaiki kualiti air mani anda.
Testimonial Semenax

Dibawah adalah testimonial seorang pengguna Semenax.

Sy bersama kekasih sy malam itu. Sy telah mengambil Semenax dan kami telah melakukan hubungan seks, sy tahan lebih lama. Bila sy klimaks, ianya adalah saat yang sangat hebat, perasaannya sungguh lama dan lebih banyak air mani keluar. Terima kasih!

Vincenzo J. R., Rockhill SC

testimonial semenax


Kandungan Herba Semenax

Swedish Flower

Bunga Swedish telah terbukti memberi kebaikkan pada kesihatan prostat. Bunga Swedish mampu mengurangkan tekanan pada prostat(zakar) sekaligus membolehkannya berkerja dengan lebih efisyen.

Bunga Swedish juga membantu badan lelaki menghasilkan lebih banyak air mani dan sperma.

L-Arginine HCL

Kajian menunjukkan sperma dan air mani bertambah, kesuburan juga semakin baik selepas mengambil L-Arginine HCL.

L-Lysine

Kajian menunjukkan asid amino ini bersama zinc mampu menambah sperma yang dihasilkan, merangsang penghasilan hormon testosterone dan meningkatkan kualiti sperma.

Epimedium Sagittatum

Dikenali sebagai horny goat weed, herba ini menambah stamina seksual lelaki dan meningkatkan paras hormon testosterone lelaki.

Zinc Oxide

Terbukti mampu menambah sperma lelaki sebanyak 80% – 200%.

L-Carnitine

Asid amino ini banyak dijumpai dalam sperma yang sihat.

Catuaba Bark

Herba dari Brazil yang mampu menguatkan stamina seks lelaki.

Pumpkin Seed

Baik untuk kesihatan prostat dan hormon lelaki.

Maca

Herba lagenda ni Amerika Selatan. Khusus menambah tenaga dan stamina seks.

Vitamin E

Vitamin khusus untuk kesihatan zakar lelaki.

Pine Bark

Mampu meningkatkan keupayaan badan untuk menghasilakn nitric oxide, bahan yang terbabit dalam respon seksual lelaki. Ia mungkin juga berguna mengubati masalah mati pucuk.

Muira Puama

Herba dari Brazil terkenal dalam membantu mengubati masalah mati pucuk, menambah stamina seks dan sebagai pengalak seks.

Hawthorne

Mengandungi antioksidan yang berkuasa dan bioflavonoids asli yang menyokong sistem kardiovaskular.

Cranberry

Mengurangkan jangkitan dalam sistem urine lelaki.

Tribulus Terrestris

Meningkatkan keupayaan badan menghasilkan hormon testisterone sehingga 30%.

Avena Sativa

Herba yang digunakan secara tradisional untuk tenaga,minda,semangat dan badan manusia.

Sarsaparilla

Herba untuk kesuburan, masalah kencing dan kelemahan seks.
Soalan Lazim Semenax

Adalah semenax hanya untuk lelaki yang ada masalah kesuburan sahaja?

Semenax memang membantu kesuburan lelaki tetapi mereka yang ingin menambah air mani dan kekuatan pancutan air mani juga digalakkan mengambilnya.

Kenapa pancutan yang banyak memberikan klimaks yang lebih bagus?

Dengan penghasilan air mani yang banyak, zakar anda harus bekerja dengan lebih kuat dan mengambil masa yang lama untuk “selesai” jadi klimaks lebih panjang dan kuat.

Apa kebaikkan lain Semenax?

Selain menambah kandungan sperma, air mani dan meningkatkan kesuburan, Semenax juga meningkatkan fungsi organ seks lelaki disamping meningkatkan keinginan seks lelaki. Ramai lelaki juga memberitahu kami bahawa ereksi mereka lebih kuat dan teguh selepas mengamalkan Semenax.

Kenapa tak ambil je Viagra?

Viagra tidak menambah air mani dan kesuburan lelaki. Viagra adalah ubat berasaskan dadah makmal yang mana mempunyai kesan sampingan. Semenax pula 100% dari herba, tiada kesan sampingan. Siapa saja boleh amalkan Semenax.

Berapa lama nak nampak kesan selepas ambil Semenax?

Ada beberapa lelaki yang mula nampak kesan selepas 7 hari mengamalkan Semenax.Majoriti lelaki akan nampak kesan dalam masa 30 hari pengambilan. Ini adalah produk herba 100% jadi kami galakkan anda meneruskan pengambilan untuk 3 bulan untuk hasil yang hebat.

Ada kesan sampingan ke guna Semenax?

Tiada kesan sampingan. 100% herba.

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim

resim

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang,jenis barang ,kesesuaian masa,stok dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD pada waktu yang telah di bincangkan )



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim


resim

1.Tawaran Istimewa Bankin RM270.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :SEMENAX
[/center]
[/FONT][/COLOR][/CENTER]
Offline
02-10-2014, 06:55 PM,
#3
[center]Spermax | Rahsia Kekal Bertahan Di ranjang | Memaksimakan Nafsu | 100% Puas

resim

APA ITU MZ SPERMAX?

MZ Spermax adalah sejenis teknologi gel biru untuk meningkatkan tenaga batin seksual lelaki yang pertama seumpamanya di Malaysia. MZ Spermax hanya perlu disapu pada zakar & lakukan urutan biasa sahaja dan kesan akan dapat dirasai serta merta!
APA YANG BAKAL ANDA RASAI DENGAN MZ SPERMAX?

√ Mendayung laju lebih 30 minit berterusan tanpa rasa nyilu pada zakar.
√ Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.
√ Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.
√ Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.
APA YANG BAKAL ANDA ALAMI SETELAH CUBA MZ SPERMAX?

√ Isteri anda mengerang tanpa henti sehingga terjerit kepuasan.
√ Badan anda berdua basah dengan peluh berahi kerana dayungan laju 30 minit tanpa henti.
√ Isteri anda begitu buas kerana terkejut dengan kehebatan anda.
√ Isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.
√ Isteri anda akan terbaring keletihan dan anda masih boleh beraksi hebat.

MZ SPERMAX BOLEH DIPERCAYAI?

√ Ia telah diuji secara klinikal, bukan produk tepi jalan.
√ Ia adalah satu teknologi yang pertama seumpamanya di Malaysia.
√ Ia mempunyai kelulusan dari BPFK (Farmasi), gerenti 100% selamat digunakan.
√ Ia 100% hasil kebijaksanaan pengeluar Bumiputera Malaysia.
resim



RAGU-RAGU DENGAN MZ SPERMAX?

√ Produk berdaftar dengan BPFK (Farmasi), ia dijamin selamat digunakan tanpa ragu-ragu.
√ Bahan yang digunakan tidak akan meninggalkan sebarang kesan negatif kepada isteri anda.

NIKMAT MAKSIMUM DENGAN MZ SPERMAX
Semua lelaki ingin rasa nikmatnya semasa mengadakan hubungan seks dengan mendayung laju lebih 30 minit tanpa henti dengan pasangan masing-masing.

KEPUASAN MELAMPAU DENGAN MZ SPERMAX
Kami tahu anda ingin rasa ketegangan zakar yang mampu buatkan isteri menjerit kesedapan dan ingin membuat pasangan anda mengerang berkali-kali!

TINGKATKAN NAFSU DENGAN MZ SPERMAX
Kebanyakan lelaki ingin rasa satu perasaan bernafsu yang membuak-buak yang belum pernah anda rasai ketika bersama-sama dengan pasangan di atas katil.

TAHAN LEBIH LAMA DENGAN MZ SPERMAX
Nikmat yang diingini tak terkata apabila zakar dibelai ganas oleh isteri anda tanpa risau terpancut lebih awal. Dayunglah selama lebih 30 minit!

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim




Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim

resim

1. [b]Tawaran Istimewa Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :SPMX
[/center]
Offline
02-18-2014, 08:22 PM,
#4
[center]Vimax Detox | Buang Toksin | Langsingkan Dan Sihat Badan | Lebih Stamina
resim

Product Description

Vimax Detox is designed to gently cleanse your system and keep your body happy and healthy. A gentle cleanse means that you do not experience a large ush of waste, instead works to re-vitalize your colon and body and allow your body to properly process foods and built up waste.

Your colon is the “pipe” of your digestive system. Solid waste and toxins accumulate in your colon before they’re flushed out. This the way it’s supposed to work. If your system isn’t working well, constipation will make you feel gassy, bloated and uncomfortable. Constipation is world’s most common digestive complaint.

Changes in diet, stress and even traveling, can cause constipation. Vimax, a gentle cleanse for a sluggish colon, relieves constipation. Take our word for it… a gentle Vimax Detox cleanse will make you feel much better. Try Vimax Detox cleanse, and you’ll see the difference immediately.
resim

Vimax Detox Ingredients:

Psyllium Husk
This natural source of dietary fiber is a very reliable helper for a sluggish colon. Natural fiber in psyllium husk also relieves irritable bowel syndrome, diverticular disease and diarrhea.

Rhubarb Root
This natural remedy for constipation and diarrhea was discovered in China by Marco Polo. Rhubarb root has been used to heal digestive problems since 2700 B.C.

Senna Leaf
Senna leaf is well known by folk healers as an effective remedy for constipation. Natural chemicals called anthraquinone glycosides move food through your system before it can be absorbed. It’s also an effective appetite suppressant.

Apple Fiber
Natural fiber from the wholesome apple relieves colitis, hemorrhoids and other conditions related to constipation. Water-soluble fiber in apples protect against heart disease and high cholesterol.

Ginger Root
Ginger has been consumed in China for thousands of years as an herb and a folk medicine. It’s well known to ease digestive problems, lower blood pressure and as a powerful antioxidant.
Constipation is the world’s most common gastrointestinal complaint. It causes gas, bloating and general discomfort. A backed-up colon can even add pounds and inches to your appearance.

A Vimax Detox is essential therapy to flush out intestinal parasites and toxins that accumulate in your colon. You just won’t feel right until you get constipation relief.

The Problems With Toxic Build-Up
Toxins that are not quickly removed from the colon can poison the body. These are just a few of the benefits to a Vimax Detox internal cleansing:



Harmful chemicals & parasites are flushed out
Help with diseases like diverticulitis & diarrhea
Get relief from embarrassing gas
You’ll feel better & more energetic
resim

What Vimax Detox can really do for you:

Cleanse Your Colon For Better Health
High fiber Vimax Detox is a healthy and natural way of cleaning out toxins and parasites from your colon. A high fiber diet is the key to healing and preventing constipation and a sluggish digestive system. People who consume a high fiber diet tend to weigh less and have lower blood pressure and cholesterol levels.

Internal Cleansing Removes Harmful Toxins
Over 100 harmful worms and parasites could be calling your digestive system “home” if you haven’t cleaned out your colon. These are common organisms that live in our food, water systems and environment. Protect yourself against harmful organisms by flushing them out with Vimax Detox cleanser.

Flatten Your Tummy With An Internal Cleansing
Waste stuck in your colon could be making your stomach appear bloated. Senna leaf is a natural laxative that gently stimulates the colon over time so you won’t have bathroom emergencies. A good cleanse will make you feel lighter, more energetic and far less gassy.

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

http://hebatpower.com/blogs/vimax-detox-buang-toksin-langsingkan-dan-sihat-badan-lebih-stamina/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim




Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim

resim

1. Tawaran Istimewa Bankin RM329.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :VIMAXDETOX
resim
[/center]
Offline
05-30-2014, 05:59 PM,
#5
[center]Ronado Men Gel | Besarkan Zakar | Ereksi Berulang | Prestasi Mantap
resim
Formula Terkini

Gel pembesaran alat sulit lelaki. Gel ini adalah jawapan bagi kenikmatan seks terbaik untuk lelaki sejati. Kandungan ekstrak herba gel akan menambah aliran darah ke zakar dan menjadikan tegangan lebih lama walaupun selepas klimak.

Penggunaan yang kerap akan merangsang aktiviti metabolisma dan menguatkan tisu-tisu disekeliling zakar. Hasilnya ialah penambahan saiz zakar.Produk Hebat. Formulasi Dari France. Pasti Berkesan.

Ciri-ciri

* Membesarkan zakar agar lebih panjang & padat
• Memberi nikmat terbaik dalam hubungan seks
• Ereksi lebih lama walaupun selepas klimak
• Meningkatkan prestasi seksual
• Memberikan Ereksi Berulang
• Mengukuhkan saraf dan otot ereksi
• Anti-bakteria
• Membolehkan wanita untuk mencapai orgasme

Penggunaan

Sapu Gel & Urut di sekeliling zon sensitif zakar pada waktu pagi & petang selepas mandi
Tidak perlu bilas zakar selepas aplikasi. Tidak melekit atau berminyak. Gel akan menyerap terus ke kulit.


Kandungan Gel:

Ekstrak Mentimun, Ekstrak Witch Hazel, Gliserin, Estrak Red Pueraria Mirifica, Propylene Gycol & Estrak Green Tea.

Berat: 50ml

untuk melihat web luar negara yang menjual produk ini. Bandingkan harganya... Sila klik pada link di bawah untuk lihat harga jualan di Itali/Eropah.

http://www.sexo-hommes.com/devel.php


Testimoni:

Selepas menggunakan selama sebulan 4 hari, saya terasa perubahan mendadak.kepala zakar mengembang lebih besar dari sebelum ni,bila time mengeras kepala zakar seperti cendawan.Bila masa beraksi memang tahan lama dari biasa.bayangkan wife bukan main seronok sekali.Kadang kadang bila menonton tv,tangan wife gatal gatal jer nak pegang zakar.Tempahan ke dua pasti akan dibuat sedikit masa lagi.

-Farid Ahmad,Sabak Bernam.

Lama juga saya fikir,macam mana zakar suami saya berubah ketara pembesarannya,sebelum ini bila bersama senang sahaja masuk,tapi sejak akhir akhir ni bukan main susah nak masukkan,bila saya tanya dia hanya tersenyum gelak gelak hinggalah saya terjumpa celah kain dalam almari produk ini. Sekarang ni,saya pula sanggup keluarkan duit untuk belikan untuk suami tercinta.Seronok sangat sebab bukan setakat besar tapi tahan lama.

-Adriana,Sepang

Tak nak cakap banyak,siapa tak try memang rugi,Berbaloi dengan harga.Kalau tahu kehebatan produk ni dari dulu lagi dah beli.TQ bro.

-Hisyam Aris,Setiawangsa



INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/ronado-men-gel-besarkan-zakar-ereksi-berulang-prestasi-mantap/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim

resim

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Selangor, Negeri Sembilan



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim

HARGA ASAL RM150 [/SIZE]
resim

1.Tawaran Istimewa Bankin RM120.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :RONADO

[/center]
Offline
08-04-2014, 08:26 PM,
#6
[center]Hydromax X30 | Besarkan Zakar Cepat Dan Paling Hot | Teknik Fisioterapi | Offer
resim
Hydromax X30 adalah alat tambah saiz zakar yang paling terbaik di dalam koleksi kami, Hydromax X30 adalah lanjutan dari versi bathmate hercules, iaitu dengan menaikan sedikit taraf dari segi tekanan sedutan dan comfort pad. Jika dibandingkan dengan pam vacum, alat regangan (extender) dan pil, Hydromax X30 menunjukkan keberkesanan paling pantas sekali. Malah perubahannya anda akan dapat lihat walaupun pertama kali anda mengunakannya..sangat menakjubkan! Ya.. jika anda sedang mencari-cari alat untuk menambah saiz zakar Hydromax X30 adalah paling terbaik setakat ini, kenyataan kami ini juga dapat dibuktikan jika anda membuat sedikit kajian dengan mencari info berkenaan hydromax x30 di forum-forum dan blog luar Negara, hampir 99% testimoni positif selepas menggunakan hydromax X30. Bathmate / Hydromax menggunakan tekanan air dan haba sebagai agen untuk mengembangkan zakar (Corpora Cavernosa) dan pengaliran darah, kajian menunjukkan penggunaan air adalah lebih baik dari menggunakan udara (pam vacum). Penggunaanya adalah selesa dan tidak menyakitkan berbanding kaedah yang lain seperti pam dan extender, dan yang penting sekali selamat digunakan. Semenjak pelancaran Bathmate Hercules di UK, Amerika Syarikat dan di Eropah ianya dapat sambutan yang sangat menggalakkan dan menjadi topic perbualan hangat di website-website, forum gym, dan majalah . Bathmate/Hyromax juga merupakan barang panas di website edagang terbesar didunia iaitu eBay dan Amazon. Tidak hairanlah Bathmate/Hydromax Dicalonkan sebagai Alat Tambah Saiz Zakar no. 1 Di Dunia. Dengan munggunakan sehari 15min – 20min di bilik mandi, anda boleh lebih menjimatkan masa dengan menggunakan Bathmate Shower Strap (Dijual Berasingan HANYA RM40) bersama-sama hydromax/bathmate. Tidak perlu lagi memegang balang bathmate/hydromate dan anda boleh buat aktiviti lain di bilik mandi.[/SIZE]



PERBEZAAN BATHMATE HERCULES DAN HYDROMAX X30
resim




Perbezaan yang terdapat pada bathmate hercules dan hydromax X30 adalah kekuatan sedutan dan comfort pad. Hydromax X30 mumpunyai daya sedutan yang lebih kuat berbanding hercules dan hydropump X30 mempunyai Comfort Pad yang boleh ditanggal dan hercules comfort pad jenis kekal. Meterial Comfort Pad Hydromax X30 diperbuat daripada Silikon lembut manakala Bathmate Hercules daripada span. Di bawah menunjukkan perbezaan saiz diantara ketiga-tiga bathmate/hyromax.




Bagaimana Bathmate / Hydromax Berfungsi
1) Zakar seorang lelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalah saluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil di bahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.


2) Apabila terangsang secara seksual, otak anda mengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakar anda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yang membuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.


3) Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan sama rata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar


4) Pertama sekali ketebalan zakar anda akan meningkat, diikuti dengan panjang zakar anda.. Secara umumnya, selepas penggunaan 1-3 bulan, panjang akan mula meningkatkan setengah inci (1-2 cm) ke atas. Semakin konsisten anda menggunakan Bathmate/Hydromax, lebih tebal dan lebih panjang zakar anda akan lihat secara dramatik. Saya mengesyorkan anda menggunakan Hydromax sekurang-kurangnya 15-20 minit sehari.


5) Keputusan dapat dilihat semasa zakar sedang lembik atau tegang, manakala lelaki yang mempunyai zakar yang kecil ketika lembik akan mendapat keputusan yang paling ketara sekali. Anda akan melihat hasil dari pertama kali anda menggunakan Bathmate/Hydromax !!! . Kebiasaanya zakar akan memanjang antara 2-5cm dan ketebalan zakar sebanyak 30%-40% .


6) Teorinya sama seperti latihan angkat berat, jika anda pergi ke gym sekali-sekala anda tidak akan melihat sebarang berubahan pada otot badan anda. Jika anda pergi seminggu 3-4 kali nescaya anda akan dapat melihat oto-otot pada badan anda.


7) Bathmate ® menggunakan prinsip fisioterapi untuk menambah saiz zakar, oleh itu ia adalah sangat selamat tidak seperti pil, alat-alat regangan dan pembedahan.Rekabentuk Bathmate/Hydromax direka oleh jurutera dan doctor yang mahir untuk memastikan ianya selamat dan selesa dipakai. Anda tidak perlu untuk menahan kesakitan atau ketidakselesaan sepanjang sesi seperti anda menggunakan pam zakar normal atau peralatan extender.
resim


Membantu mencapai ereksi dengan mantap dan padat
Membantu meningkatkan saiz zakar dalam kedua-dua lilitan dan panjang
Membantu memudahkan aliran darah yang betul di dalam zakar yang memberi manfaat kepada kesihatan zakar.
Membantu mencapai perkembangan maksimum pada tisu erektil untuk pertumbuhan zakar luar biasa.
Bathmate hidro zakar pam menghasilkan vakum yang lebih berkuasa daripada vakum udara konvensional.
Menggunakan Bathmate dengan aksesori tali mandi menjadikannya mudah dan bebas tangan.
Bathmate diperbuat daripada polikarbonat menjadikannya yang berkualiti, kukuh dan produk tahan lama.
Bathmate gaiter dibuat dari bahan bermutu tinggi dan selamat yang membolehkan kulit keupayaan kedap maksimum berasaskan pelvik sambil menyediakan keselesaan.
Tiada kesan sampingan apabila digunakan mengikut garis panduan keselamatan pengeluar dan rutin yang betul serta mengelakkan sebarang kecederaan.
Cara menggunakan Hydromax X30 ok, Ini adalah cara saya guna... sebelum itu nak bagi tahu pakera wajib nak guna Bathmate/Hydromax pastikan anda cukur segala bulu pada zakar anda...cukur selincin2nya, jika tumbuh sikit...cukur lg... 1. Pertama sekali pastikan valve dalam keadaan tertutup.. Bagaimana nak tahu valve tertutup? senang sahaja... masukan air dalam hydromax anda, jika tiada sebarang air menitik maknanya valve anda dalam keadaan tertutup 2. Masukkan air suam di dalam hydromax dengan menahan air dari hot shower sehingga memenuhi ruang hydromax anda, jika tiada hot shower..guna sahaja air suam dari cerek. Boleh sahaja jika anda ingin terus guna air paip.... tp guna air suam lebih bagus untuk aliran darah dan sel-sel kulit. 3. Masukkan zakar ke dalam balang dan rapatkan gaiter pada dinding badan anda, pastikan air tidak tertumpah. Pastikan balang hydromax dan confort pad pada posisi yang betul. 4. Kemudian tarik hydromax sekuat-kuatnya dalam masa yang sama tekan juga tombol hydromax supaya air memancut keluar. Lepas tombol dahulu kemudian lepaskan balang. 5. Anda akan rasa sedutan yang agak kuat dan Hydromax akan melekat pada dinding badan anda, Pakai strap dan biarkan selama 15 minit.... dalam masa yang sama anda boleh buat kerja lain... sangat menjimatkan masa Smile


INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/


ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


resim

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim

HARGA ASAL RM399
resim

1.Tawaran Istimewa Bankin RM229.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :HYDROPUMP30X
[/center]
Offline
10-01-2014, 10:14 AM,
#7
[center]Lido Spray | Memanjangkan Fasa Hubungan Kelamin | Suami Isteri
resim

Sering kali lelaki mengalami pancutan pra matang atau dalam erti kata, baru cucuk dah terpancut.kadangkala tidak sampai 1 minit dan terlepas tembakan berdas-das. Membuat sang isteri menarik muka macam kerana belum puas.

Perkara ini berlaku kerana disebabkan beberapa faktor, seperti kulit yang sensistif,keadaan fizikal yang kurang baik dan sebagainya. Oleh itu jalan penyelesaian yang paling mudah adalah menggunakan Lido Spray. Lido sudah terbukti berkesan merawat masalah cepat pancut. Pasti isteri anda gembira tidak terkata.



Lido Spray disemburkan ke permukaan kulit zakar beberapa minit sebelum bersama isteri.
Bergantung kepada keperluan sensitiviti yang dikehendaki, 2 atau 3 semburan yang pendek dibuat.
Lido Spray melengah-lengahkan ejakulasi dan memanjangkan fasa hubungan seks.
Untuk kegunaan luaran sahaja! Jangan melebihi 3 semburan setiap kali bersetubuh dan tidak lebih daripada 3 kali sehari.


Lido spray is a highly efficient product designed to prevent premature ejaculation. Many men suffer from this problem due to high sensitivity that leads to quick arousal and climax. Lido spray is sprayed on the penis to diminish sensations during intercourse and to allow a man to last longer and achieve more satisfactory performance for both individuals involved. The manufacturer of Lido spray is a well-known company that has experience in the niche. Additionally, all the ingredients are listed, which can help you make informed decision about the purchase of Lido spray.

Lido spray contains lidocaine that has a numbing effect on the skin. This is why Lido spray will deliver the expected results each time. The manner in which it functions is very simple. When the penis skin is numb, a man will need more time to achieve climax. This way, intercourse will last longer, allowing the partners to enjoy intimacy much more than they used to do before.

Lido spray is designed for external use only. When applied properly, Lido spray is connected to no harmful effects. The numbing effect will be experienced 10 to 20 minutes after the spray is applied. Men are advised to spray the penis two or three times and to wash it right before intercourse. The step is needed for the pleasant experience of both partners involved. There is no danger associated to the usage of Lido spray.

Men who are suffering from any medical condition need to consult their doctor before they begin applying Lido spray. Lido spray is connected to no adverse side effects whenever it is applied properly, namely on the skin. No more than three sprayings should be applied at the same time. Lido spray can be used up to three times per day. Lido spray is unsuitable for usage by minors.

The product is developed by German company Walter Ritter.

resim

No other words than fantastic... Tested and yes 30 - 45 mins proven. Premature ejaculation SOLVED! If there's one thing that makes a man feel small and worthless, it's premature ejaculation. I know. I spent many years in absolute hell because no matter what, I just couldn't last more than seconds... and most of the time couldn't even get near the "target" before I'd blow.

Like many men I was so tormented by this condition that I just gave up and avoided sex altogether rather than face the shame and humiliation. God, I just couldn't stand one more woman looking at me like I was a pathetic excuse for a man. If you know what this feels like, I have great news for you! * You don't suck in bed. * You are not less of a man. * And you are NOT doomed to repeat this failure! All you need is the Lido Spray , something every man should have - regardless of whether premature ejaculation is a constant (like mine was) or something that just happens now and then. I'm telling you, this is BRAND NEW, BREAKTHROUGH information like nothing else you've heard of or tried.

This goes way beyond Kegel exercises or anything you may have tried before to end your premature ejaculation problem once and for all! This works! I'm living proof. And even though the Lido Spray just hit the market, already more than 3,000 men have grabbed it. Their results are astonishing, too! Minute man no more! Rave reviews are pouring in from Lido Spray users! For the first time in their lives, men can last as long as they want in bed, and bring total pleasure to their partners.

The Lido Spray contains amazing secrets for ending premature ejaculation, and making you into the long-lasting, in-control lover you've always wanted to be! And there's even more: Sex positions, new techniques, surprising sexual ideas and lots of encouragement for the best sex ever, all presented in a down-to-earth, understanding style. Guys, I urge you to get it now, because it will absolutely change your life. Every man can benefit from the Lido Spray! Not only are you and your partners going to have more fun than ever in the sack, but your self-confidence is about to go off the charts. It's an amazing feeling ... just the greatest thing ever to finally have total mastery and control!

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim

resim

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang,jenis barang ,kesesuaian masa,stok dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD pada waktu yang telah di bincangkan )


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim


resim

1.Tawaran Istimewa Bankin RM79.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :LDSPRY
[/center]
Offline
02-23-2015, 10:36 PM,
#8
[center]
Rahsia Tradisional Minyak Wild X Besarkan Zakar | Lebih Keras Dan Panjang
resim
Lain-Lain Keistimewaan Wild.X
- Membesarkan saiz batang zakar
- Membesarkan saiz kepala zakar
- Memanjangkan saiz batang zakar
- Menambah kekerasan batang zakar
- Mempercepatkan zakar mengeras
- Mencegah pancutan pra-matang
- Mencegah gejala 'cepat layu'
- Melambat pancutan air mani
- Zakar tetap keras selepas pancutan
- Mampu mengulangi beberapa kali
- Meningkatkan keyakinan untuk bersama
- Suci, diperbuat daripada herba tradisional
- Tiada kesan sampingan kepada suami
- Tiada kesan sampingan kepada isteri


Testimoni ( 18SX : hanya untuk lelaki sahaja )
Oleh kerana isu ini agak sensitif, maklumat sebenar pengguna akan dirahsiakan. Sebenarnya saya telah lama meminta para pengguna Wild-X terutamanya di kalangan rakan-rakan bagi menyumbangkan testimoni untuk tatapan umum di sini. Tetapi majoriti mereka segan untuk memaparkannya kepada umum. Oleh itu, saya memberi jaminan kepada mereka untuk merahsiakan identiti sebenar.

Cikgu Ahmad, 48 tahun
Saya menghadapi masalah pada saiz zakar. Ianya terlalu pendek dan agak kecil. Saya telah mencuba pelbagai jenis krim, minyak urut, pil untuk membesarkan zakar (termasuk Vimax), pam vakum dll, tetapi tidak memberi kesan. Telah ribuan ringgit saya laburkan, semuanya hampa.

Tetapi setelah menggunakan Minyak Urut Wild.X, masalah ini telah berjaya diatasi walaupun saya sudah berusia. Malah, selain memperolehi saiz zakar yang lebih besar dan panjang, zakar saya juga lebih tegak, lurus, keras dan saya mampu bertahan lebih lama semasa bersetubuh. Yang lebih menguntungkan, harga Wild.X yang amat murah (RM40 sahaja untuk 30ml), jika saya tahu tentang Wild.X lebih awal, kan bagus ...
resim
Naufal, 17 tahun
Saya merupakan peminat setia Minyak Urut Wild.X dan telah menggunakannya sejak tahun 2007 lagi. Rakan-rakan asrama saya sering mempermainkan saya kerana bertubuh kecil dan kurus. Lebih teruk lagi, mereka juga mentertawakan saiz zakar saya yang kecil.

Tetapi sekarang, saya memiliki 'kelelakian' yang paling hebat di antara mereka walaupun bertubuh kecil. Bukan saja saiznya menjadi sangat besar dan panjangnya mencapai 6.5 inci, ia juga amat keras dan bertenaga semasa 'teransang'. Tidak sia-sia saya mengamalkan Minyak Urut Wild.X




Bahrin, 32 tahun
Panjang zakar saya memang telah memuaskan 5.3 inci. Tetapi, masalah saya berkahwin dengan wanita barat selepas kami menuntut di U.K. Agak sukar bagi saya memuaskan isteri saya dengan saiz asal zakar saya. Saya telah mencuba pelbagai alat, pam, pil dan minyak, tiada perubahan atau amat sedikit kesannya. Ada yang kesannya hanya sementara, tetapi kesan sampingannya amat memeritkan

Setelah mencuba Minyak Urut Wild.X, terdapat perubahan yang ketara dari segi potensinya dan saiz juga kelihatan seakan makin mengembang. Akhirnya, setelah 8 bulan menggunakannya, saiz zakar saya telah mencapai 7 inci sekarang.

Testimoni daripada Penulis Blog
Saya dikesan menghadapi tekanan darah tinggi sejak 1978 iaitu ketika baru berusia 25 tahun. Bersabit dengan masalah tersebut saya dinasihatkan supaya mengambil Metoprolol Tartate pada kadar 300mg (2 kali sehari dengan setiap pengambilan 150mg). Menurut kajian perubatan sebagaimana yang diberitahu oleh doktor, pengambilan dadah berkenaan dalam tempoh yang lama boleh mengakibatkan seseorang lelaki menghadapi masalah kekurangan tenaga seks. Pada 1999 saya telah diserang angin ahmar (stroke) ketika berumur 46 tahun sehingga menyebabkan sebahagian badan jadi lumpuh. Walau bagaimanapun tenaga seks saya masih boleh bertahan tetapi 'cepat tewas' biarpun zakar masih tegang. Saya merasa kasihan kepada pasangan (isteri) bila mendapati dia seperti tidak puas dan ini menyebabkan saya rasa bersalah. Selepas mengamalkan WildX selama 3 hari didapati ada perubahan kerana saya boleh bertahan dalam tempoh yang agak lama dan dapat memuaskan pasangan. Alhamdulillah. Saya bertekad untuk terus menggunakannya. Bagi mereka yang menghadapi masalah seperti saya jangan ragu-ragu mengamalkan WildX. (Lelaki Melayu).

Mr.S, Cina, 29 tahun, Businessman, Alor Star
I think, I had nothing problem in sex with my girlfriend. But my best friend, En.Muhammad gave one bottle Wild-X untuk I cuba. Saya cubalah, FOC ma..
After I cubanya untuk 3 hari, I realized that :
- My ejaculation ketara lebih lambat
- My penis size & panjangnya makin bertambah
- My girlfriend & I get more closed than b4 & always wanna do ...

Selepas 3 bulan, dah habis 1 bottle tu. When I ask him again, not free of charge anymore, ha ha ! But I still get discount as his best friend. Why don't u try, it's really great Malays Sexual Health Product I'd never met b4. Tq my Wild-X

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

http://lelakiseksi.blogspot.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
resim

resim

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Tesco Ampang,Giant Batu Caves,Melawati,Hiway Balakong,Tesco Puchong,Lrt Bangsar Angkasapuri,Semenyih,Shah Alam Berhampiran,Kota Damansara,Bukit Kiara,Tasik Permaisuri,Saujana Impian Kajang,The Mines, Kuala Pilah, Nilai Pajam , Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru,Kipmart Senawang,Bandar Sunway,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)
(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
resim
resim
resim

HARGA ASAL RM70
resim

1.Tawaran Istimewa Bankin RM50.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
FREE POSLAJU

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u/Cimb Clicks Dan Lain-lain Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MINYAK WILD X


TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA
[/center]



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 7 <<>> Dilihat: 1226
Ego Ring | Atasi Ejakulasi Pramatang | Tegang Maksimum
hebatpower
72070
Forum Jump: