GAMBAR BLUE

Offline
09-03-2011, 07:44 PM,
#16
(09-03-2011, 06:36 PM)d0J0b Wrote: hmmm... suka tengok blue ekk.. kantoi TT. ha ha..



positif kan minda anda Big Grin
Offline
10-21-2011, 07:55 AM,
#17
(08-29-2011, 02:59 AM)jebonen Wrote: adeih..........................bighu.............xjadi la hehehe



awat jeb betui laaa tu gelak gelak
Offline
10-21-2011, 08:03 AM,
#18
(10-21-2011, 07:55 AM)GEESYA Wrote: awat jeb betui laaa tu gelak gelak

gelak gelak gelak

User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
10-21-2011, 10:52 AM,
#19
wahh ade gmba blue...
Offline
10-21-2011, 10:52 AM,
#20
taruna di nusta tt...tt nakal...Tongue
Offline
10-21-2011, 11:15 AM,
#21
(10-21-2011, 10:52 AM)piJimR Wrote: wahh ade gmba blue...

gelakgelak

Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
10-21-2011, 01:27 PM,
#22
(10-21-2011, 10:52 AM)piJimR Wrote: wahh ade gmba blue...


betui kan tajuk tu Confused Confused gelak gelak
Offline
10-21-2011, 01:28 PM,
#23
(10-21-2011, 10:52 AM)taruna Wrote: taruna di nusta tt...tt nakal...Tongue



skodeng jugak ekkk gelak gelak gelak
Offline
01-15-2012, 04:11 AM,
#24
thread terhangat 2010 gelak gelak gelak
Offline
01-15-2012, 04:14 AM, (This post was last modified: 01-15-2012, 04:15 AM by *e1.)
#25
ehem2......scamscamscam gelakgelakgelakgelak
Offline
01-15-2012, 04:26 AM,
#26
pending order

gelakym
☢ .$haring !s The Joint Use 0f A Resource 0r Space. ☢

resim

My Blog
ntah ..Am still NEWBIE and NOOB.. Plz TEACH me if am WRONG.. Confused


Offline
01-15-2012, 04:27 AM,
#27
(01-15-2012, 04:14 AM)e1_sri.kelubi Wrote: ehem2......scamscamscam gelakgelakgelakgelak

cuba baca tajuk tu betui laaa ceq habaq gelak gelak gelak
Offline
01-15-2012, 11:36 AM,
#28
hahahahaa
Away
04-12-2012, 11:34 PM,
#29
memey blue abis..... adoi....
Inna Solati...wa nusuki, wa mahyaya wa mamati.... liLlahi rabbil 'alamin...
Offline
04-13-2012, 12:15 AM,
#30
(04-12-2012, 11:34 PM)Abe Yo Jah Wrote: memey blue abis..... adoi....

terkeno abe yo kitoo..
I LOVE WANGOLDS FORUM
skrin




I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~Thomas Edison



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 40 <<>> Dilihat: 41055
GAMBAR BLUE
Geesya
8981
Forum Jump: