Hubungan Seks Secara Roh

Offline
10-22-2011, 02:00 PM,
#1
resim

Apa sudah jadi? Sila baca petikan kulit belakang buku Seks Islam terbitan Kelat Taat Suami:
"Selaku pemimpin roh, kebolehan yang Allah izinkan kepada mereka ialah boleh serentak dengan semua isteri-isteri melakukan hubungan jenis. Manakala kalau isteripun orang roh, lagilah hebat. Ke mana-mana terbang untuk atau sambil melakukan hubungan sulit itu dalam keadaan lebih nikmat dan lebih ringan dibanding dengan perlakuan yang menggunakan fizikal. Untuk itulah Abuya sedang proses isteri-isterinya ke arah roh." [Petikan Buku Seks Islam terbitan KTS]
resim

resim






Possibly Related Threads...
Bolehkah baca buku seks tidak bergambar
Seks Ketika Hamil.
Lelaki Rusia langgan pelacur bukan kerana seks
Fatwa Qardhawi: Hubungan Seksual Suami-Isteri
Lelaki adakan hubungan seks dengan landak…apa yang terjadi?
Hukum oral seks
Takut hubungan intim
APA ITU SEKS
Offline
10-22-2011, 02:05 PM,
#2
ahhhhahhaa mana leh layan lebih dari satu gila apa wakakkakakkaa

macam macam dunia ni

sama ja mana2 modus operandi ajaran sesat mana2 dunia pon bila bab seks mesti ketua dia leh layan semua

ya la mana nak tahan semua depan mata sempoi2 wakakakkakakka ......tu sbb mazhab baru kena jadi leh layan semua...sedap ketua lepa semua layan ekekekkekekekkekekek
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
10-23-2011, 02:04 AM,
#3
aihh.. ado jugok ko pesem lagu nih gelak
kekasih ku di bawa lari mat bangla.. gelak
Offline
01-31-2012, 07:11 PM,
#4
kelakar jugak baca artikel ni, macam mana la rasa nya buat secara roh tu, mcm mimpi malam ? gelak



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 3 <<>> Dilihat: 2607
Hubungan Seks Secara Roh
Geesya
15415
Forum Jump: