Kisah Benar Ditikam dan Disembah Asid

Offline
07-01-2011, 12:08 PM, (This post was last modified: 07-01-2011, 12:14 PM by Geesya.)
#1
Bug 
Kisah Gadis Di Tikam & simbah Asid oleh NUBIZ

Seperti biasa s[/align]ila baca dari bawah ke atas ya baru syok gelakym
Sensasi untuk WG



Bersambung ......

» nubiz - 01-07-00:59 -- ok.. sampai saje di tempat kejadian......
» nubiz - 01-07-00:58 -- kakak dia lenggang kangkung je... yelah sbb dia kakak.. ragging adik la...
» nubiz - 01-07-00:57 -- nenek aku bwk balik byk brg... di jinjingnya... belah kanan mangkuk tingkat.. belah kiri cerek air...
» nubiz - 01-07-00:55 -- lepas setel semua... kemas2 surau.. nenek aku ngan kakak dia tu... baliklah.... jam menunjukkan sudah pukul 10.30 mlm... kira awai lagi tu
» nubiz - 01-07-00:54 -- mlm jumaat... lepas baca yassin kat surau.....nenek aku pulang lewat sikit.. sbb ada tahlil & makan kenduri kat surau tu
» nubiz - 01-07-00:53 -- mlm jumaat... seperti mlm dan saat ini.......... Confused
» nubiz - 01-07-00:53 -- dek kerana keceluparan nekngah aku tu.... peristiwa menyayat ati ni benar2 terjadi....
» nubiz - 01-07-00:52 -- logik tak... noreh getah mlm2.. pastu tiap2 pokok ada org noreh?
» nubiz - 01-07-00:51 -- pat lain takde
» nubiz - 01-07-00:51 -- yg heran nya.. kat kebun family tu aje...
» nubiz - 01-07-00:51 -- ada sekali tu dia sound.. " apa ke gile.. mlm2 noreh... pastu ramai2 lak tu.."...
» nubiz - 01-07-00:50 -- tiap kali jumpa mcm2.. mesti dia sound tepek
» nubiz - 01-07-00:50 -- nek ngah aku tu.. mulut dia celupar.. nenek aku kata...
» nubiz - 01-07-00:49 -- isshhh.. berdiri lak bulu roma...
» nubiz - 01-07-00:48 -- yg pelik nya.. setiap pokok tu ada org menoreh
» nubiz - 01-07-00:48 -- nenek aku jumpa org menoreh mlm2 tu biasa la...
nubiz - 01-07-00:47 -- tiap kali melalui kebun getah family (wak jemadi) tu... mesti nenek aku jumpa mcm2...
» nubiz - 01-07-00:47 -- tiap kali balik dari surau, nenek aku ngan kakak dia mesti lalu kebun getah... kira short cut la
» nubiz - 01-07-00:46 -- peritiwa ni seringkali terjadi....
» nubiz - 01-07-00:46 -- dia mcm pelita... tapi letak kat kepala... penoreh getah duluu2 selalu pakai t
» nubiz - 01-07-00:45 -- aku panggil nama tu.. taktau korg panggil apa...
» nubiz - 01-07-00:44 -- time tu kira susah gakla... nak carik lampu picit mmg payah... so, dorg ni guna la lampu colok...(lampu yg digunakan semasa menoreh getah.. yg letak kat dahi tu)...
» nubiz - 01-07-00:43 -- sekitar 9 mlm.. awai lagi tu...
» nubiz - 01-07-00:43 -- masa tu... nenek aku & kakak dia tu.. baru balik dari surau... pas isyak kut....
» nubiz - 01-07-00:42 -- hal ni terjadi kepada kakak nenek aku sendiri... aku panggil arwah tu.. nek ngah... lama dah meninggal...
» nubiz - 01-07-00:41 -- kesah ni.. diceritakan oleh nenek aku kepada mak aku... mak aku citer lak kat aku...
» nubiz - 01-07-00:40 -- sekitar awal tahun 70'an... masa tu kg tu baru juga diteroka...
» nubiz - 01-07-00:39 -- kejadian ni benar berlaku...
» nubiz - 01-07-00:39 -- aritu aku ada citer sikit ngan fadli1982... pasal kalo jumpa hantu.. kene bogel....
» nubiz - 01-07-00:38 -- ujung2 peta.. sempadan kota tinggi dgn pengerang johor
» nubiz - 01-07-00:38 -- kg tu tak masuk map pun
» nubiz - 01-07-00:37 -- kebun getah family tu sebelah kebun arwah atuk aku
» nubiz - 01-07-00:36 -- arwah atok aku penah kene kaco masa pegi menoreh pukul 4-5 pagi...
» nubiz - 01-07-00:36 -- masa aku kecik2 ada adik beradik wak jemadi yg duduk..tapi tak tahan.... sbb ada penunggu
ni...ghostbuster...tapi abe mus depan lahh...wak eeeee
» nubiz - 01-07-00:35 -- yeaaa.... aku rasa dah lebih 20 taun kut
» nubiz - 01-07-00:35 -- pewaris umah tu yg beria2 nak robohkan pun fail...
» nubiz - 01-07-00:34 -- besar agak besar... ad 6 k 7 bilik...
» nubiz - 01-07-00:33 -- org kampung situ mmg dah lama tau... kalo orang luar.. yg nampak, mau singgah join... gelakym
» nubiz - 01-07-00:33 -- kalo siang.. mmg kita nampak umah tu usang dan buruk... tapi kalo belah mlm... sapa2 yg bernasib baik.. akan nampak.. umah tu meriah mcm ada kenduri kendara....
» nubiz - 01-07-00:31 -- aku nak jengah umah tu pun... tak sanggup... walopun berjiran ngan nenek aku...
» nubiz - 01-07-00:31 -- betol abe mus... umah tu ada sampai skang....
» nubiz - 01-07-00:30 -- ada satu citer.. arwah wak jemadi tu penah tendang pintu umah usang tu... bengkak kaki dia... sampai saat dia nak meninggal.. bengkak kat kaki tu sampai bernanah...

» nubiz - 01-07-00:29 -- yela... sbb jiran
» nubiz - 01-07-00:29 -- pacik aku yg skang tinggal ngan nenek aku tu sbb jaga mak dia... dah jumpo mcm dah....
» nubiz - 01-07-00:28 -- polong, pelesit, antu raya...hmmm.. aku dah taktau nak sebut lagi dah...
» nubiz - 01-07-00:28 -- korg sebutlah... apa saje saka belaan... semua ada dlm tu...
» nubiz - 01-07-00:28 -- kalu nak setel problem tu.. yg layak panggil haron din je...
» nubiz - 01-07-00:27 -- arwah atuk aku penah citer, dlm umah tu.... mcm2 adaaaaaaaaaaa
» nubiz - 01-07-00:27 -- yg heran bin ajaib... tak terkesan dek api....
» nubiz - 01-07-00:26 -- tapi umah tu tak lut dek api... umah lama... separuh batu separuh papan.. tapi besau ler...
» nubiz - 01-07-00:26 -- nenek aku citer.. dia (arwah wak jemadi) penah nak bakor umah usang tu.. padahal rumah tu, umah bapak dia sendiri....
» nubiz - 01-07-00:25 -- *mengaku = mengamuk
» nubiz - 01-07-00:25 -- arwah wak jemadi tu.. penah mengaku dgn parang... beria2 nak robohkan umah tu... sbb berebut tanahla...
» nubiz - 01-07-00:24 -- dorg tu.. kuat men bomoh...
» nubiz - 01-07-00:23 -- pernah berhasrat nak robohkan nya.. sbb penah berlaku pertelingkahan adik beradik... sehingga berdarah.. (nenek aku citerla)...
» nubiz - 01-07-00:22 -- berbalik kisah rumah agam usang tu... arwah bapa mangsa... pacik jemadi... aku kenal sejak kecik....
» nubiz - 01-07-00:21 -- actualy, tu kesah cucu dia...
» nubiz - 01-07-00:20 -- arwah ain tu ka?
» nubiz - 01-07-00:17 -- kisah budak kene tikam 19 kali ngan simbah asid tu.. kira selingan je...
» nubiz - 01-07-00:13 -- lekkk abe mus... pelaku tu telah diadap ke muka pengadilan...
» nubiz - 01-07-00:12 -- rumah agam usang tu lah maybe punca segala cerita...
» nubiz - 01-07-00:11 -- actualy, rumah kejadian tu adalah rumah arwah bapa mangsa yg baru dibina kira2 15 thn lepas.. akan tetapi, di belah rumah tu... ada sebuah rumah usang... yg masih tersergam penuh misteri dan kelam...
» nubiz - 01-07-00:09 -- nenek aku citer... arwah datuk.. malah moyang mangsa tu... adalah pengamal ilmu hitam yg tegar....
» nubiz - 01-07-00:08 -- sebenarnya, kejadian yg menimpa mangsa tu... ada hubungkait dgn peristiwa silam.... dendam, amarah... & langgar perjanjian.... pehh.. dah mcm pelem plak Big Grin
» nubiz - 01-07-00:07 -- peghhh... dah berdiri bulu tengkuk ku...
» nubiz - 01-07-00:07 -- sebenarnya, aku nak citer kisah leluhur mangsa tu...
» jebonen - 01-07-00:06 -- Smile
» nubiz - 01-07-00:06 -- ok... tu kisah arwah... cucu kepada pemilik asal tanah jiran sebelah nenek aku....Big Grin
» nubiz - 01-07-00:06 -- wsalam jeb my oldpren
» nubiz - 01-07-00:05 -- tapi belah siangnya... mcm ada bau yg takleh dihidu.... mcm nak gugur bulu idung.... mcm ada bau mayat
» nubiz - 01-07-00:04 -- tiap2 mlm jumaat.. mcm skang ni... ada bau wangi... mcm bau setanggi...
» nubiz - 01-07-00:04 -- sbb family arwah tu sering ternampak kelibat mangsa...
» nubiz - 01-07-00:03 -- sampai skrg, bilik air tmpt kejadian tu tak digunakan lagi...
» nubiz - 01-07-00:02 -- lepas dah kebumikan...
» nubiz - 01-07-00:02 -- arwah tu masuk icu, then wad.. hayatnya dlm seminggu gak la...
» nubiz - 01-07-00:00 -- last2.. dorg call ambulan dari jb...
» nubiz - 30-06-23:59 -- betul abe mus....
» nubiz - 30-06-23:59 -- korg bayangla.. org kene simbah asid camne.... pacik aku nak masuk bilik air tu.. takbleh... sbb bau asid kuat sgt.. mcm berasap2 gitu
» nubiz - 30-06-23:58 -- masa kejadian tu... pacik aku pegi tgk, arwah tgh nazak kat bilik air sbb kene simbah asid...
» nubiz - 30-06-23:57 -- anak dalam kandungan mati sbb kene tikam sekali....
» nubiz - 30-06-23:56 -- ini seperti kes cemburu la kut
» nubiz - 30-06-23:56 -- tak kena rogol.. tapi dgr ceritanya, mangsa mengandung...(betol ke tak, allahualam)...
» nubiz - 30-06-23:55 -- mmg ganeh abe mus... pakcik aku sendiri pegi tgk mangsa... masa tu kejadian baru benar berlaku.... issskkk....
» nubiz - 30-06-23:55 -- rumah kejadian tu bersebelahan rumah nenek aku....
» nubiz - 30-06-23:54 -- aku rasa, pasal gadis yg mati kena tikam dan disimbah asid tu.. korg penah baca kat paper awal tahun aritu....
» nubiz - 30-06-23:53 -- mangsa adalah susur galur dari kesah seram awal tahun 70'an yg aku sebut tadi
» nubiz - 30-06-23:53 -- berlaku kejadian yg amat menyayat ati.. sorg gadis yg telah dibunuh dgn kejam di tikam 19 kali di dada dan disimbah asid (cuka geta) seluruh muka dan sebahagian badannya...

Possibly Related Threads...
Sungai Mendidih Di Hutan Amazon Benar-benar Wujud
Kisah Cinta Paling Menyayat Hati Di Seremban, Negeri Sembilan.
Kisah Benar Pengalaman Hj Lokman Bersihkan Jin Di Kawasan Ayah Pin.
Kisah Benar Manusia Penzina Yang Mati Dalam Kemalangan Yang Dahsyat Dan Sangat Memal
Peniaga Nasi Di Simbah Asid Pendang Kedah - Gilakan janda.
Kisah Benar - Balasan Aniaya Suami Dengan Masukkan Bahan Haram Dalam Makanan.
Kisah Dua Ekor Pocong Di Lebuh Raya Pantai Timur.
Kisah Mistik Wanita Meninggal Dunia Yang Menjadi Hantu Popular.
Kisah Ayam Tanpa Kepala.
Biar Betul Kisah Bayi Bertukar Menjadi Seekor Buaya (8 Gambar)
Offline
07-01-2011, 03:41 PM,
#2
bang cik...den baco smpi anak kono tikam yo..kok teringt den smbung baco besok....heheheh...adeh misteri nusantara xdtg jmpo bang cik ko??
Apo koNo Eh Jang!!!!



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 1 <<>> Dilihat: 1735
Kisah Benar Ditikam dan Disembah Asid
Geesya
5492
Forum Jump: