[Kisah Benar] Wanita diculik dan disiksa

Offline
09-05-2011, 12:59 AM,
#1
resim


Semua hal menakutkan setengah mati ini dilakukan pada Junko Furuta dan dikumpulkan melalui sidang di Jepun dan blogs dari 1989. mereka menunjukan kalau sakit yang dialami sangat ngeri sebelum akhirnya dia meninggal. Semua ini terjadi sewaktu dia masih hidup dan diculik, memang sangat mengerikan tapi inilah kenyataanya.

INILAH DETIK KEJADIAN PENYIKSAAN NGERI ITU
Hari 1: 22 November 1988: penculikan
Dikurung sebagai tahanan dirumah, dan dipaksa berpose sebagai pacar salah satu cowok
Diperkosa(lebih dari 400 kali jumlahnya)
Dipaksa telefon orangtuanya dan mengatakan kalau dia lari dari rumah dan situasi aman
Kelaparan dan kekurangan gizi
Diberi makan lipas dan minum kencing
Dipaksa masturbasi
Dipaksa striptease didepan orang
Dibakar dengan mancis api
Memasukkan macam2 (dari yang kecil sampai yang sebesar ) ke vagina dan anusnya

Hari 11: 1Disember 1988: menderita luka pukulan keras yang tak terhitung berapa kali
Muka terluka kerana jatuh dari tempat tinggi ke permukaan keras
Tangan diikat ke langit langit dan badanya digunakan sebagai sarana untuk ditinju
Hidungnya dipenuhi sangat banyak darah sehingga dia cuma boleh bernafas lewat mulut
Barbell dijatuhin ke perutnya
Muntah darah ketika minum air
Mencuba lari dan dihukum dengan bakaran rokok di tangan
Cairan seperti minyak dituang ke telapak kaki, dan betis hingga paha lalu dibakar
Botol dipaksa masuk ke bontotnya, sampe masuk, menyebabkan luka.

Hari 20: 10 Disember 1989: tidak bisa jalan dengan baik karena luka bakar dikaki
Dipukuli dengan tongkat bamboo
Petasan dimasukin ke anus, lalu disulut
Tangan di penyet (dipukul supaya gepeng) dengan sesuatu yang berat dan kukunya pecah
Dipukul dengan tongkat dan bola golf
Memasukan rokok ke dalam vagina (atau mungkin maksudnya dijadiin asbak, dimatiin di vagina dan abunya dibuang ke dalam)
Dipukul dengan tongkat besi
Saat itu musim dingin bersalju disuruh tidur di balkon
Tusuk sate dimasukan ke dalam vagina dan anus menyebabkan pendarahan

Hari 30: cairan lilin panas diteteskan ke mukanya
Lapisan mata dibakar korek api
Dadanya ditusuk2 jarum
Pentil kiri dihancurkan dan dipotong stang
Bola lampu panas dimasukin vagina
Luka berat di vagina kerana dimasuki gunting
Tak boleh kencing dengan normal
Luka sangat parah hingga membutuhkan sejam untuk merangkak turun tangga saja untuk menggunakan kamar mandi
Gendang telinga rosak parah
Ukuran otak menciut sangat sangat banyak

Hari 40: Memohon sama para penyiksa untuk membunuhnya saja dan menyelesaikannya

1 January 1990: junko tahun baruan sendirian
tubuknya dimutilasi
ga bisa bangun dari lantai

hari ke 44: para cowok itu menyiksa badanya yang termutilasi dengan barbell besi, dengan menggunakan alasan kalah main mahjong. Furuta mengalami pendarahan di hidung dan mulut. Mereka menyiram mukanya dan matanya dengan cairan lilin yang dibakar.

Lalu cairan mancis api dituang ke kaki tangan muka, perut dan dibakar. Penyiksaan akhir ini berlangsung sekitar 2 jam nonstop.

Junko Furuta meninggal hari itu dalam rasa sakit dan sendirian. Bayangkan 44 hari penderitaan yang dia alaminya..

Read more: http://www.borakkosong.com/2011/04/kisah-benar-wanita-diculik-dan-disiksa.html#ixzz1Wzs24k4b

Possibly Related Threads...
Wanita Hidap Penyakit Pelik, Akan Tertidur Lepas Ketawa
Wanita Makan Ulat Dengan Begitu Selera Sekali
Pisau Jatuh Dari Bumbung Tertusuk Kepala Wanita
Rakaman Wanita Tabur Sesuatu Depan Kedai Jadi Viral
Wanita Buang Pusat, Belah Lidah Mahu Jadi Seperti Pari-pari
Wanita Hilang Ketika Siaran Langsung Bingungkan Pengguna Internet
Sungai Mendidih Di Hutan Amazon Benar-benar Wujud
Wanita China Pulang Dari Bedah Muka Di Korea Sukar Lepas Kawalan Lapangan Terbang
Kisah Cinta Paling Menyayat Hati Di Seremban, Negeri Sembilan.
Kisah Benar Pengalaman Hj Lokman Bersihkan Jin Di Kawasan Ayah Pin.
Away
09-05-2011, 01:19 AM,
#2
ngeeee...ishishish kesian nyer... ade lagi manusia yg tak ade otak...lebih teruk dari haiwan... takde perikemuniasaan,tak bertamadun... penculik tu mungkin ade masalah otak(gila).
Offline
09-05-2011, 01:32 AM,
#3
gila la tak bertamadun.........mungkin org ni dia suka dan puas kalau dia buat macam ni kat manusia lain ........


ya allah jauhkan dari org2 yang dekat dengan aku............
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
09-09-2011, 05:34 PM,
#4
iskiskisk sampai jadi macam ni ekekkekekkeS
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 3 <<>> Dilihat: 6956
[Kisah Benar] Wanita diculik dan disiksa
Geesya
14465
Forum Jump: