Nickname Pelik2 Dalam Wangolds.com

Offline
10-22-2012, 05:34 PM,
#1
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Away
10-22-2012, 05:36 PM,
#2
mana leh bagi tauu .. RAHSIA lahhhh .... gelak
Offline
10-22-2012, 05:50 PM,
#3
nickname pelik2 xtaw sgt......kongsi ler,,,huhuuu
Offline
10-22-2012, 05:54 PM,
#4
(10-22-2012, 05:36 PM)wakmeds Wrote: mana leh bagi tauu .. RAHSIA lahhhh .... gelak

amboi2 pu3 dan cik pah gelak gelak


(10-22-2012, 05:50 PM)greenapple Wrote: nickname pelik2 xtaw sgt......kongsi ler,,,huhuuu

tengok kat new members gelakym
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
10-22-2012, 05:58 PM,
#5
biar lah rahsia gelak gelak
Away
10-22-2012, 06:10 PM,
#6
(10-22-2012, 05:54 PM)astrowan Wrote: amboi2 pu3 dan cik pah gelak gelak

sapo pu3 ni ????? sapo cikpah ni ???? jgn suka2 serkap jarang yaa... kang haaa.... gelaki gelak
Offline
10-22-2012, 06:24 PM,
#7
(10-22-2012, 06:10 PM)wakmeds Wrote: sapo pu3 ni ????? sapo cikpah ni ???? jgn suka2 serkap jarang yaa... kang haaa.... gelaki gelak

awat marah tiba2 ni gelak gelak
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 6 <<>> Dilihat: 1293
Nickname Pelik2 Dalam Wangolds.com
astrowan
60662
Forum Jump: