Petua Pemanis Wajah -Cuba Ya

Offline
05-11-2011, 06:50 AM,
#1
sapa nak petua pemanis wajah...mesti manis nnati gosip gosip gosip



Doa pemanis wajah ini sesuai dibaca 3 kali sebelum memakai bedak.
Selamat mencuba..

"minyak si tuang tuang, ku tuang dalam kuali, muka ku macam beruang,
semua orang lari!!!!
....kuang.. kuang.. kuang.."






Baru baca sekali dah ketawa! cam mana nak menjadi?!
hahaha hahaha hahaha



sapa yg menjadi kasi thanks heart4




Possibly Related Threads...
Penyamun Cuba Memecah Masuk Melalui Tingkap.
WajibBaca_Serius Shit - Bila Saka Cuba Dibuang
Mai Cuba Selesaikan 10 Number Sequence Puzzles?
Perbezaan Wajah Artis Filem Dulu Dan Sekarang 12 Gambar
Gambar_serius Klasik - Wajah Perdana Menteri Kita Dan Isteri Ketika Muda
Wajah Gadis Korea Di Hospital Pasca Pembedahan Plastik (11 Gambar)
Juara Dunia Lompat Tali Skipping Cuba Kira Berapa Kali Lompatan?
Cuba Tengok Betul Ke Tak.. Anda Anak Nombor Berapa? :)
Magik - Jom Cuba
Sape2 Kehilangan Kunci Boleh Cuba Nie
Offline
05-11-2011, 07:01 AM,
#2
hahaha hahaha hahaha .. nakai na.. gigit kan.. hahaha hahaha

Offline
05-11-2011, 07:19 AM, (This post was last modified: 11-14-2011, 07:37 PM by Geesya.)
#3
mesti tucen2 nnti lari lintang pukang gelak gelak gelak
Offline
05-11-2011, 07:23 AM,
#4
(05-11-2011, 06:50 AM)GEESYA Wrote: sapa nak petua pemanis wajah...mesti manis nnati gosip gosip gosip



Doa pemanis wajah ini sesuai dibaca 3 kali sebelum memakai bedak.
Selamat mencuba..

"minyak si tuang tuang, ku tuang dalam kuali, muka ku macam beruang,
semua orang lari!!!!
....kuang.. kuang.. kuang.."






Baru baca sekali dah ketawa! cam mana nak menjadi?!
hahaha hahaha hahaha



sapa yg menjadi kasi thanks heart4

hahahah!!
Offline
05-11-2011, 08:02 AM,
#5
hahahahahahahahaha
Offline
05-11-2011, 08:41 AM,
#6
TongueTongue hahahhaaa..jem molek....sya kena amal tuh...
Offline
05-12-2011, 03:25 AM,
#7
(05-11-2011, 08:02 AM)karmila Wrote: hahahahahahahahaha

lawak la wakakkakkaakkakakak
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
07-27-2011, 09:04 AM,
#8
cett..nie mentera apa nie??

Offline
07-27-2011, 09:33 AM,
#9
(07-27-2011, 09:04 AM)UdangGalah Wrote: cett..nie mentera apa nie??


UG cuba laaa kot2 leh tido gelak gelak gelak



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 8 <<>> Dilihat: 3767
Petua Pemanis Wajah -Cuba Ya
Geesya
3110
Forum Jump: