Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gambar muka haiwan diubah kejadian






Laporan asal Worth100




Possibly Related Threads...
Kucing Camouflage Hilangkan Diri Ikut Keadaan Semasa Berjaya Dirakam 21 Gambar
Gua Laut Bersinar Warna Biru Sungguh Memukau 10 Gambar
5 Gambar Kretif Bangsa Mayan Ubah Gigi Dan Menebuk
Gerunnya Keadaan Dalam Mulut Jerung Pembunuh 8 Gambar
[13 Gambar 18sg] Expo Tatoo Di Venezuela Carcas Amerika Latin Yg Sungguh Menggerunkan
Wanita China Pulang Dari Bedah Muka Di Korea Sukar Lepas Kawalan Lapangan Terbang
Signboard Jalan Yang Ditambah Menjadi Menarik 5 Gambar
Seni Gravity Blue Seimbangkan Batu Tepi Sungai Yang Mengkagumkan 7 Gambar
5 Gambar Bilik Hotel Mcm Film Harry Potter Di Hogwarts
Comelnya Bapa Ambil Gambar Anaknya Selama 4 Tahun Hasilkan Video Sempoi
allah swt dah ciptakan sebaik makhluk macam tu dan muka dia macam tu

kalau diubah pelik teramat sangat dah
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
ini gambar tifu-tifu niii ....... gelak


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)