kisah ku 2010 - 2012 - 2013 - 2017

Offline
09-04-2010, 11:33 PM, (This post was last modified: 02-26-2017, 01:26 AM by astrowan.)
#1
Star 
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
09-05-2010, 12:01 AM,
#2
apolaa.... mentang2 ko admin ye Big Grin
Offline
09-05-2010, 12:03 AM,
#3
hehehhehe..
Offline
09-05-2010, 12:07 AM,
#4
(09-05-2010, 12:01 AM)Kuda Hitam Wrote: apolaa.... mentang2 ko admin ye Big Grin

itulah pasal....
suke2 die jer off topik.....
hahahaBig Grin
"hargailah rezeki yg diperolehi walaupun hanya sebesar zarah,
kerana padanya terdapat berkat yg xdapat kita lihat..."


Offline
09-05-2010, 12:08 AM,
#5
(09-05-2010, 12:07 AM)talong Wrote:
(09-05-2010, 12:01 AM)Kuda Hitam Wrote: apolaa.... mentang2 ko admin ye Big Grin

itulah pasal....
suke2 die jer off topik.....
hahahaBig Grin

Apa lagi angkat sepanduk, hehehhee sepanduk takdoBig GrinTongue

So when you lose your way
To ALLAH
you should turn
As HE promise HE will always be
there.....
Offline
09-05-2010, 12:11 AM,
#6
admin dah fenin heheheh
Offline
09-05-2010, 12:25 AM,
#7
(09-05-2010, 12:11 AM)GEESYA Wrote: admin dah fenin heheheh

ntah2 admin pun dah tido hehehehe
So when you lose your way
To ALLAH
you should turn
As HE promise HE will always be
there.....
Offline
09-05-2010, 12:28 AM,
#8
semua on topic la ni....
Offline
09-05-2010, 10:44 AM,
#9
Thumbs Up 
wah...ni topik paling menarik di abad ini! Tongue
:angel: Guide Me Please :angel:
Offline
09-05-2010, 11:28 AM,
#10
komen tak leh belah ahahahhhahha

tak apa buat macam rumah sendiri..janji happy..........jangan kutuk2 org melampau..jangan sakitkan hati orang....

kalau buat hal dengan segala hormatnya sila ke tempat lain............ok...


anggap kita semua sesama saudara islam.............k

sekian .....................
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
09-05-2010, 11:38 AM,
#11
Kasar bunyi nyer tu tuan.... tetamu yang datang harus juga dihormati

Offline
09-05-2010, 11:47 AM,
#12
(09-05-2010, 11:38 AM)Kuda Hitam Wrote: Kasar bunyi nyer tu tuan.... tetamu yang datang harus juga dihormati

bukan kasar bertegas dalam beberapa tempat...takkan nak berlembut sahaja...bagi aku tak kisah nak posting apa pon...mmg aku alu alukan sapa2 sahaja datang sini...kemudian hormat menghormati sesama kawan itu sahaja...

tapi kalau seseorang itu masuk ada agenda tersendiri dan tujuan tak elok.....takkan nak biar..aku tau mau org cop banyak penyamun@scammer@penyangak kat sini

itu maksud aku

ok peace...............
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
09-05-2010, 11:54 AM,
#13
cayokkkkk.. kita hormati sesama kita.. cayookk..
Offline
09-05-2010, 12:01 PM,
#14
betui2.... sokong 100%.... kalau mai dok buat onar saja, sapa bleh tahan.... kerana nyamuk sekor pun kelambu dibakar.... hahahahaha
Offline
09-05-2010, 12:03 PM,
#15
mabeles.... kawan suka yang ni



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 1046 <<>> Dilihat: 106261
kisah ku 2010 - 2012 - 2013 - 2017
astrowan
53
Forum Jump: