menanggalkan kesemua pakaian kecuali ...

Offline
12-22-2011, 11:50 PM,
#1
resim

GAMBAR dan rakaman video yang menunjukkan wanita-wanita Shanghai menanggalkan dan menukar pakaian mereka dalam kereta api menjadi topik hangat di China ketika ini.

seorang warga internet telah mencetuskan kekecohan selepas memuat naik gambar dan rakaman video seorang gadis dalam kereta api Shanghai Metro.

Rakaman video itu menunjukkan gadis berkenaan sedang menanggalkan kesemua pakaiannya kecuali pakaian dalam dan memakai pakaian lain dalam gerabak kereta api.

Warga internet mempercayai bahawa gadis tersebut mungkin lewat untuk kerja atau melakukannya untuk menarik publisiti kerana pakaian yang dipakai kelihatan seperti pakaian seragam untuk tujuan ‘cosplaying’ (pementasan busana).


resim

Ada pihak yang mengatakan bahawa perbuatan sebegitu adalah tidak bermoral dan tidak elok dipandang manakala golongan lain tidak bersetuju dengan bantahan orang ramai.

Seorang pengguna intertet di China menulis, “Apa masalah besarnya? Pembangunan masyarakat sepatutnya bermakna lebih banyak kepelbagaian/kemajmukan. Jika kita terlalu berpegang kepada idea-idea tradisional, kita tidak akan dapat mengejar masa/fesyen. Adakah semua orang masih ingat tahun 80-an, di mana mengintai wanita di bilik air boleh mengakibatkan dihukum mati?

“Sekarang jika kita fikirkan tentang perkara itu, tidakkah ia begitu keterlaluan?

Sumber: Fann Sim
Away
12-23-2011, 12:17 AM,
#2
dah takde malu2 lak... zaman batu moden kot....m'sia pun leh jadi mcm ni gak.... tak mustahil Confused
Offline
02-06-2012, 02:08 AM,
#3
malaysia jd mcmni..tiap2 ari naik ktm gelakgelak
Offline
02-06-2012, 02:46 AM,
#4
makan kerbau pendek byk sgt, jadi mcm ni la......
Offline
02-06-2012, 05:35 AM,
#5
(02-06-2012, 02:08 AM)matyeh Wrote: malaysia jd mcmni..tiap2 ari naik ktm gelakgelak

putra dan star jangan lupa gelakgelak
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 4 <<>> Dilihat: 2106
menanggalkan kesemua pakaian kecuali ...
Geesya
16262
Forum Jump: