(pic) kena cabul dengan sekumpulan perempuan

Offline
10-20-2011, 03:49 PM,
#1
Offline
10-20-2011, 03:56 PM,
#2
maafkan saya penuggu gua

maafkan saya penuggu gua

maafkan saya penuggu gua
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
10-20-2011, 04:47 PM,
#3
sib baik x jadi kat taruna...kalo x...meme kene kekah sorang2...diaorg kekah taruna...
Away
10-20-2011, 05:19 PM,
#4
ngann orang pompuan pun takut...kuar kan lah pedang tu....tikam sorang2 tu haaa... baru tauuuu....huhuhu kapla



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 3 <<>> Dilihat: 1549
(pic) kena cabul dengan sekumpulan perempuan
Geesya
15363
Forum Jump: