Get Adobe Flash player

[pic] teknik yg btul pegang bola boling

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Image: f0029747_49d77dc70c61e.jpg]

Possibly Related Threads...
3 Teknik Gagal Saringan Ujian Mabuk
Teknik Isi Minyak Kereta Tanpa Membayar Ditemui
8 teknik nak bypass robot dan rifle depan rumah aku mari baca lah
teknik baling tepat
[pic] teknik turun berat badan
Tengok Bola sampai kejang
Teknik terbaik kalau tersungkur depan tangga
padang bola terbaek dan best
jangan la bergadoh bila tengok bola..........haiyaaaa camna mau maju daaaa
camnie leh kompius nie mano nak pogang gelak
apo konamo eh nie, wad kosan ehsua
sat nak pegang kat mana ni iskiskiskisk
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
(12-09-2011, 12:47 AM)jebonen Wrote: camnie leh kompius nie mano nak pogang gelak

tengok dah la pegang buat apa gelak gelak
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.


Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Terkini Berita

Tunggu akan datang..........





Get Adobe Flash player