Nick:  
Pass:    
RegisterHelpMember ListView New PostsView Today's Posts


[pic] teknik yg btul pegang bola boling



12-09-2011, 12:45 AM
Post: #1
[pic] teknik yg btul pegang bola boling >> wangolds.com
[Image: f0029747_49d77dc70c61e.jpg]


Possibly Related Threads...
3 Teknik Gagal Saringan Ujian Mabuk
Teknik Isi Minyak Kereta Tanpa Membayar Ditemui
8 teknik nak bypass robot dan rifle depan rumah aku mari baca lah
teknik baling tepat
[pic] teknik turun berat badan
Tengok Bola sampai kejang
Teknik terbaik kalau tersungkur depan tangga
padang bola terbaek dan best
jangan la bergadoh bila tengok bola..........haiyaaaa camna mau maju daaaa
Offline
Visit this user's websiteFind all posts by this user
Quote this message in a reply
12-09-2011, 12:47 AM
Post: #2
RE: [pic] teknik yg btul pegang bola boling >> wangolds.com
camnie leh kompius nie mano nak pogang gelak

apo konamo eh nie, wad kosan ehsua
Offline
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
12-09-2011, 12:47 AM
Post: #3
RE: [pic] teknik yg btul pegang bola boling >> wangolds.com
sat nak pegang kat mana ni iskiskiskisk

Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
Visit this user's websiteFind all posts by this user
Quote this message in a reply
12-09-2011, 12:48 AM
Post: #4
RE: [pic] teknik yg btul pegang bola boling >> wangolds.com
(12-09-2011 12:47 AM)jebonen Wrote:  camnie leh kompius nie mano nak pogang gelak

tengok dah la pegang buat apa gelak gelak

Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
Visit this user's websiteFind all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

[-]
Facebook Comments 



Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
replies: 3 and views: 995
[pic] teknik yg btul pegang bola boling
tenungskrin
16031








Powered By MyBB, © 2002-2014 MyBB Group. Form Contact Us RSS Syndication
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on wangolds.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of wangolds.com or it's owner. wangolds does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE

Online Users
There are currently 134 online users.
» 1 Member(s) | 133 Guest(s)
sukawg

GREATEST BROKER FX 2014