salam

Online
09-05-2010, 01:19 PM,
#46
sapa nak kawin leh posting sini yerk......eheheehhe
Change is not always for the better. Change can make things worse.Beware of Greeks bearing gifts.Beware of politicians who make promises.
sapa2 daftar tak dapat pass...guna email yg sama hantaq send ke wangolds@wangolds.com harap maklum yer
41.Dalam penulisan ini pun saya sendiri di gelak oleh orang lain kerana mengkaji apa yg telah dikaji oleh profesor profesor universiti kita. “Wuyooo rajin nyaa nak menulis… / ek elee,, ko kaji laaa benda lain… / weii.. ko dapat duit ke tulis camni? / buang masa la bro… bukan boleh kaya ponnn…”
42.Biar saya jawab… lemahnya bangsa kita kerana kita tidak mahu atau tidak suka menulis. Jika kita menulis, sekurang kurangnya anak cucu kita ada bahan untuk dikaji dan dibaca.
43.Agar tidak hilang sejarah bangsa. U all tk nak baca, takpelah.. tapi untuk anak anak saya bila besar nanti… wahh ni kajian bapak kita dulu… nak baca hasil profesor universiti, grenti tak dapat baca.
Offline
09-05-2010, 01:21 PM,
#47
Tengah hari ni ada ka? hehehehe
Offline
09-05-2010, 01:27 PM,
#48
(09-05-2010, 01:21 PM)Annuar76 Wrote: Tengah hari ni ada ka? hehehehe

tengahari ni kenduri kat umah patik.....
sapa2 nak makan nasi minyak,
jemput datang yerTongue
"hargailah rezeki yg diperolehi walaupun hanya sebesar zarah,
kerana padanya terdapat berkat yg xdapat kita lihat..."


Offline
09-05-2010, 01:32 PM,
#49
hahahahah.. jamuan nasi minyak .. lauk ayam percik.. .. sebelum azan maghrib .. masuk azan maghrib .. kena bayar sendiri .. zalim nya.. hahahahahahaha
Offline
09-05-2010, 01:52 PM,
#50
(09-05-2010, 01:32 PM)Mustopa _a Wrote: hahahahah.. jamuan nasi minyak .. lauk ayam percik.. .. sebelum azan maghrib .. masuk azan maghrib .. kena bayar sendiri .. zalim nya.. hahahahahahaha

kalu lepas azan maghrib, masta geesya lah kena bayar..
sbb ni thread die.. kihkihkih....Tongue
"hargailah rezeki yg diperolehi walaupun hanya sebesar zarah,
kerana padanya terdapat berkat yg xdapat kita lihat..."


Offline
09-05-2010, 02:10 PM,
#51
stuju2 heheheehheSmile
Offline
09-05-2010, 02:17 PM,
#52
(09-05-2010, 01:52 PM)talong Wrote:
(09-05-2010, 01:32 PM)Mustopa _a Wrote: hahahahah.. jamuan nasi minyak .. lauk ayam percik.. .. sebelum azan maghrib .. masuk azan maghrib .. kena bayar sendiri .. zalim nya.. hahahahahahaha

kalu lepas azan maghrib, masta geesya lah kena bayar..
sbb ni thread die.. kihkihkih....Tongue


in macam kalu geesya ambik popit 3.7usd seorang:angel::angel:
Offline
09-05-2010, 02:32 PM,
#53
popit 3.7 usd .. ekuiti berapa tu.. hahahaha...
Offline
09-05-2010, 08:08 PM,
#54
cik geesya da jadi mod upenyee....terima kasih sbb sages saya..
Offline
09-05-2010, 10:20 PM,
#55
huhhuuhu ramai peminat cik geesha ni.huhuhuhu
Offline
09-05-2010, 11:44 PM,
#56
(09-05-2010, 08:08 PM)Doul Wrote: cik geesya da jadi mod upenyee....terima kasih sbb sages saya..

sama2 ilmu yang ada kita kongsi bersamaSmile
Offline
09-05-2010, 11:58 PM,
#57
salam semua..moga2 cik geesya dpt tunjuk ajar pada kami semua kerna selalu dapat pip hijau..hehe
Offline
09-07-2010, 12:00 AM,
#58
(09-05-2010, 08:08 PM)Doul Wrote: cik geesya da jadi mod upenyee....terima kasih sbb sages saya..

sya pun nak ucapkan terima kasih kpd smod geesya kerna memperkenalkan WG tempohari. terima kasih daun keladi.....Big GrinBig Grin
Offline
09-08-2010, 07:13 AM, (This post was last modified: 09-08-2010, 07:21 AM by Geesya.)
#59
(09-07-2010, 12:00 AM)wanzex Wrote:
(09-05-2010, 08:08 PM)Doul Wrote: cik geesya da jadi mod upenyee....terima kasih sbb sages saya..

sya pun nak ucapkan terima kasih kpd smod geesya kerna memperkenalkan WG tempohari. terima kasih daun keladi.....Big GrinBig Grin

sama2 demi kebaikan bersama..:heart:x moh ar daun keladi miangTongue
(09-05-2010, 11:58 PM)wa_bundle Wrote: salam semua..moga2 cik geesya dpt tunjuk ajar pada kami semua kerna selalu dapat pip hijau..hehe

insya allah aminnn:heart:
(09-05-2010, 10:20 PM)sanuraiseven Wrote: huhhuuhu ramai peminat cik geesha ni.huhuhuhu


biar kawan ramai :heart: jangan musuh ramaiBig Grin
Offline
09-08-2010, 07:42 AM,
#60
(09-05-2010, 10:20 PM)sanuraiseven Wrote: huhhuuhu ramai peminat cik geesha ni.huhuhuhu

geesya ni nama apa sebenarnya....? :huh::huh::huh:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Komen: 91 <<>> Dilihat: 13834
salam
Geesya
21
Forum Jump: